Gå til innhold

inspirert.. Hvordan tar dere initiativ til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen i 9 år. jeg klarer ikke ta initiativ til sex. har aldri klart det. en ting er at om jeg tenker at jeg har lyst så vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det, også bruker jeg så lang tid på å kjenne etter om jeg virkelig vil dette, så det ender med at jeg ikke rekker å legge frempå før mannen allerede har gjort det. han legger an på meg hver dag, flere ganger om dagen og mange ganger føles det veldig masete og slitsomt. så er det faktum at jeg skammer meg sånn om jeg tar initiativ og synes det er flaut og er redd for å bli avvist.

hvordan/hva sier dere/gjør dere?

Anonymous poster hash: 21293...c55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler av meg alle klærne.

Skrevet

Åneii, så trist! - Dere har vært sammen så lenge og greier...

Jeg er ikke en av de som er så fryktelig stolt av kroppen min, men med mannen min klarer jeg å slappe av, heldigvis.

Når jeg tar initiativet kan jeg gjøre mye forskjellig:  Gå i dusjen etter barna er lagt, rope ham inn til meg. Legge meg naken i senga og rope han inn til meg.
Sette meg over ham i sofaen. Ta tak i han når han går tilfeldig forbi.

Kysse ham hardt og ikke slippe, ta på *de stedene du vet*.

Jeg kan også bare si "ta meg", eller jeg kan se på ham på en måte som forteller han at jeg er klar.

Det med blikket er kanskje litt vanskelig når du er så redd. Men jeg tror nok at frykten din er større enn den trenger å være. Slik du beskriver det, så har du en mann som er veldig opptatt av deg, som synes du er flott og deilig. Kan ikke skjønne utfra din forklaring, at han skulle avvise deg. Han blir sikkert dødsglad! :D

Skrevet

Jeg er ikke en av de som er så fryktelig stolt av kroppen min, men med mannen min klarer jeg å slappe av, heldigvis.

Når jeg tar initiativet kan jeg gjøre mye forskjellig:  Gå i dusjen etter barna er lagt, rope ham inn til meg. Legge meg naken i senga og rope han inn til meg.

Jeg kan også bare si "ta meg", eller jeg kan se på ham på en måte som forteller han at jeg er klar.

Det med blikket er kanskje litt vanskelig når du er så redd. Men jeg tror nok at frykten din er større enn den trenger å være. Slik du beskriver det, så har du en mann som er veldig opptatt av deg, som synes du er flott og deilig. Kan ikke skjønne utfra din forklaring, at han skulle avvise deg. Han blir sikkert dødsglad! :D

Du har helt rett.. han hadde nok blitt i ekstase om jeg hadde gjort det. kanskje jeg i kveld etter barna har lagt seg bare skal hoppe i det å prøve. hvem vet, kanskje bli det litt action her en stund fremover. en ny gnist.. har tenkt tanken mange ganger før, men så har motet sviktet. men nå tenker jeg mer og mer på at jeg gjerne vil prøve det!

Skrevet

Sier bare "Skal vi gå og legge oss?" (Vi legger oss aldri samtidig ellers, han sitter oppe til langt på natt.)

Vet han hadde blitt glad om jeg hadde tatt initiativet på en mer direkte måte, altså begynt å ta på han eller noe, men jeg er også redd for å bli avvist. Ikke fordi han ikke har lyst (det har han alltid), men han er kronisk syk, så det er ikke alltid formen er den rette til sånne aktiviteter. Og han er ikke den som klager, så jeg vet det liksom aldri før jeg har spurt. Burde jo takle å bli avvist av en sånn grunn, da er det jo over hodet ikke noe personlig, men jeg er redd for det likevel...

Anonymous poster hash: b34c5...e27
Skrevet

Du har helt rett.. han hadde nok blitt i ekstase om jeg hadde gjort det. kanskje jeg i kveld etter barna har lagt seg bare skal hoppe i det å prøve. hvem vet, kanskje bli det litt action her en stund fremover. en ny gnist.. har tenkt tanken mange ganger før, men så har motet sviktet. men nå tenker jeg mer og mer på at jeg gjerne vil prøve det!

Jeg tror du gjør lurt i det! -Og uansett hvor lenge du venter, så vil spenningen din være like stor. Like greit å få det overstått, og samtidig starte den nye gnisten i kveld:) 

Jeg heier på deg!

Skrevet

Rett på sak. Jeg kan f.eks stikke hånden i buksen hans. Ikke alltid jeg trenger å Gjøre så mye mer før han blir tent

Eller bite han litt i øret på en pirrende måte, puste han litt "seksuelt" i øret mens jeg stryker han på kroppen. Ikke så mye som skal til egentlig ;)

Anonymous poster hash: 8cfb0...350

Skrevet

Pleier å spørre om vi skal gå ned på senga og kose oss litt .... 

Anonymous poster hash: 518a9...3ef
Skrevet

Jeg sier: skal vi ha sex?

Enkelt og greit. Fant ut etter en stund at jeg måtte spørre rett ut. Mannen er så innmari dårlig på å ta hint ;)

Anonymous poster hash: 46c13...a1c

Skrevet

Syns ikke det er så vanskelig. Ta han rett på rumpa, eller smiler et "skittent" sengerom-smil. Setter meg på fanget hans. Mange muligheter, trenger ikke være avansert. Hos oss er det meg som tar initiativ til sex rundt 90% av tilfellene. Han er kanskje litt tregere men han er bare glad for at jeg ikke er sjenert. Jeg har heller ikke problemer med å godta når han ikke har lyst.

Skrevet

Vi har oss 'hele tiden' når vi er sammen, trenger ikke gjøre annet enn å få blikkontakt før han vet hva jeg vil :)

Anonymous poster hash: d187c...4f0

Skrevet

Min mann kan være litt opptatt av fotball. Da pleier jeg å ta meg en dusj, gå naken ut på stua og så setter jeg meg på fanget hans. Andre ganger spør jeg om vi skal ta en kjapp en, eller spørre om vi skal legge oss litt. 

Anonymous poster hash: 1766d...879
Skrevet

Jeg tar en dusj, tar på meg en hvit singlet uten noe under, en trusel og setter meg i sofaen. Det tar noen sekunder før jan registrerer at han kan SE TING gjennom den hvite singleten, og vips, han er klar som et egg. Jeg har da tatt initiativet uten at han egentlig vet det selv :-)

Anonymous poster hash: 6b5c2...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...