Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Føler jeg er en ganske jovial person, men dette ble litt for drøyt for mitt vedkommende. Har en nabo som har arvet masse etter vår datter, masse både leker og klær. Bare forrige uke tre søplesekker med alt du kan tenke deg av dukker og tilbehør. Og MASSE klær og sko, hun bruker nesten bare det etter vår datter. De har dårlig råd, så vi har bare synes dette har vært hyggelig. Aldri fått en blomst en gang for alt de har fått, greit nok. Men, i går gikk mannen bort for å spørre om vi kunne få låne hengeren dems i dag, siden vi må kjøre bort litt osv. Jo, fikk det, men da skulle de ha 500,- i leie. Er ikke det litt i overkant frekt??? Anonymous poster hash: 9e94d...3f5
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Jo, det var frekt synes jeg da. Er da det minste de kunne gjøre etter alt dere har gitt bort til dem. Hadde forstått om de sa at dere måtte erstatte den eller skader på den om det skulle oppstå, men å ta leie for den når de har fått sekkevis med ting var frekt, rett og slett. Hadde droppet å låne hengeren og ikke gitt mer utstyr til dem. Anonymous poster hash: 462e3...1ef
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Å heisann!! Ja, men da vet dere jo hva dere skal gjøre neste gang. "Jada, selvfølgelig skal dere få alt av klær, leker og utstyr etter oss... for 2000kr"... Og jeg hadde droppa å låne hengeren Anonymous poster hash: c9af8...720
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde ikke lånt hengeren og hadde ikke gitt videre hverken klær eller leker.
beibilykke Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Da hadde jeg faktisk sagt at "nei takk da spør jeg noen andre om lån av henger, men dere ser desverre ikke noe mer til arveklær og leker etter datteren vår siden dere tydligvis bare tar og tar men aldri gir noe tilbake" Fyy søren så spesielt!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 For ikke å snakke om sykler, barnesete etc. Nei, jeg er så lei slike snyltere jeg altså. HI Anonymous poster hash: 9e94d...3f5
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Oi, den var drøy... Anonymous poster hash: e4555...237
*SommerFrisk* Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 For ikke å snakke om sykler, barnesete etc. Nei, jeg er så lei slike snyltere jeg altså. HI Anonymous poster hash: 9e94d...3f5 og det med FULL RETT! Folk slutter pokker meg aldri å sjokkere!
Ileus Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Blir som å drite på naboens plen, for så å ringe på og be om dopapir. Hadde ikke gitt dem noe mer.
Virginia. Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Føler jeg er en ganske jovial person, men dette ble litt for drøyt for mitt vedkommende. Har en nabo som har arvet masse etter vår datter, masse både leker og klær. Bare forrige uke tre søplesekker med alt du kan tenke deg av dukker og tilbehør. Og MASSE klær og sko, hun bruker nesten bare det etter vår datter. De har dårlig råd, så vi har bare synes dette har vært hyggelig. Aldri fått en blomst en gang for alt de har fått, greit nok. Men, i går gikk mannen bort for å spørre om vi kunne få låne hengeren dems i dag, siden vi må kjøre bort litt osv. Jo, fikk det, men da skulle de ha 500,- i leie. Er ikke det litt i overkant frekt??? Anonymous poster hash: 9e94d...3f5 Jo, den var jammen drøy....
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Skikkelig frekt. Anonymous poster hash: 1a26e...e20
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Herregud. Da hadde jeg blitt rasende! Hadde sagt det til dem også! Anonymous poster hash: 3855a...f52
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Fy søren! Så utrolig frekt! Synes faktisk litt synd på dere. Tror dere gjør noen glad og at de tenker på dere med takknemlighet, og så får dere dette slengt i trynet. Anonymous poster hash: 649c5...1d4
Iiiiik Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Det var drøyt. En mann uten sosiale antenner skjønner jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde sagt der og da at de tingene/klærne de har fått koster da mye mer enn 500 kr, så det hadde jo vært greit å kunne bytte tjenester/ting....Men vær snill å ikke gi de mer nå, finn noen andre som trenger dette. Da kan de begynne å tenke litt. Anonymous poster hash: b6207...761
Musemorbr / Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Oisann... vær tøff nok til å fortelle at dette er grunnen til at de ikke får flere ting fra dere. En ting er å ikke låne bort ting, men å be om leie på den måten er langt forbi bare ufint. Det er direkte latterlig.
FrkKværner Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 Herlighet så smålig. Greit at man ikke forventer å få noe tilbake, men det der er jo kjempe frekt. Dessuten blir det billigere å leie en tilhenger på bensinstasjonen enn å skulle "leie" dem hos naboen. Hadde jeg vært deg hadde jeg aldri gitt dem klær ol igjen Nesten så du skulle "krevd" å få tingene tilbake igjen, så frekt syntes jeg det er . .
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #19 Skrevet 13. oktober 2013 Det et faktisk så frekt at du burde gå bort til dem og si ifra at heretter blir det ikke mer arving. Synd hvis det går utover en uskyldig liten jente, men her hadde jeg satt foten ned. Anonymous poster hash: aa811...770
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #20 Skrevet 13. oktober 2013 Var det nabomannen eller nabodama som sa at de skulle ha 500 kr? Kan jo tenkes at hvis det var mannen som forlangte penger, så var han ikke klar over hvor mye de egentlig har fått fra dere. Men frekt var det uansett. Det er jo fint å kunne stille opp for gode naboer! Jeg hadde nok begynt å gi vekk til andre nabobarn i stedet. Anonymous poster hash: d7045...36c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #21 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde jeg hatt veldig dårlig råd og fått mange søppelsekker med klær, leker, bilsete og barnesykler av noen, da ville jeg syntes det var kjempegodt å endelig kunne gjøre noe tilbake. Selv om man får ting av noen som ikke venter seg noe tilbake så er det likevel godt å kunne gjøre noe tilbake. Jeg synes det var utrolig frekt! Nesten så jeg ikke kan tro det! Altså, jeg tviler ikke på deg, HI, jeg synes bare det er vanskelig å forstå at noen kan få seg til noe slikt! Kan det være noe slik at mannen der i huset ikke er helt god, at han ikke liker å "måtte" ta imot så mye fra dere, at han heller vil være frekk og skyve dere fra dem - selv om det går ut over barnet? Kan i hvert fall ikke være helt rett skrudd sammen! Nei, ikke hadde jeg lånt hengeren og ikke hadde jeg gitt bort mer til dem.... Men det er jo trist for datteren deres som har slike foreldre... Anonymous poster hash: 1a355...32a
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #23 Skrevet 13. oktober 2013 Håper du har tenkt å si noe om det! Anonymous poster hash: 40a39...6e8
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #24 Skrevet 13. oktober 2013 Eh! Så det er slik at om man får noe, så skal man være evig takknemlig og stå med lua i hånden til alle døgnets tider mens dere tar dere til rette!?!Hadde ALDRI tatt imot noe fra dere!! Anonymous poster hash: 00161...318
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #25 Skrevet 13. oktober 2013 Haha! Minner meg om Ove Sundberg i Solsidan. Anonymous poster hash: 0e167...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå