rytme Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Skrevet i dag, 16:08 Har dere lekegrind?? hvilken kan dere anbefale?? Finnes det en type gjerde?? som man kan gjerde inn et hjørne i stua eller lignende???
November-spire-79 Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Ja vi har lekegrind til vår( snart) 1-åring Bruker den bare når jeg skal på toalettet Vi har en liten Brio-lekegring 80x80 cm. Vi er veldig fornøyd med den, men hun liker ikke å være der noe særlig Får ikke gått på do uten den
Grynet:) Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Vi kjøpte på Rudo, 100x100 cm. Kjempefornøyd med den, og bruker den masse. En stor fordel er at den har hjul, triller den dit det passer. Ikke var den dyr i forhold til lignende lekegrinder heller, og den finnes i en mindre str. (Mulig det var 75x100) Frøkna koser seg med bøker, leker eller drømmehagen på iPad. Det er jo grenser for hvor lenge hun kan sitte der og ha det fint, men hvis man må på do, dusje eller har noe annet som haster så funker den utmerket. Blir hun lei og klager får hun leke på gulvet isteden. Hun er 11 mnd nå.
Jente-86 Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Har også lekegrind selv om jenta vår bare er 13 uker. Kjempefornøyd med den (Troll 1x1meter)! Vi bruker den masse: har alle lekene oppi der og babygym. Vi har ikke hjul, men sånne beskyttelsesputer under føttene på den, så får lett dratt den dit vi ønsker uten at det riper opp parketten.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Har lekegrind med regulerbar bunn. Genialt. Nå når baby bare er 4 uker er den perfekt til å stelle på eller "trene" på. Dessuten er det fint for baby og få litt fred i fra storesøster på 2 år Lekegrinden har hjul og er ikke så altfor stor så jeg kan flytte den rundt i huset. Har hatt lekegrind til alle fire barna. To av dem satt ikke å lekte i grinden, de ville rundt å krype dagen lang og hadde ikke tid til å sitte å leke, men den var grei å ha hvis jeg var alene hjemme og skulle på do, ut med bosset o.l. Et av barna elsket å sitte i grinden å leke og ho mor fikk gjort mye husarbeid. Anonymous poster hash: 262dd...bc9
rytme Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2013 takk for svar!! da gutten min i går kveld lykkes med å åle seg fremover og ikke bare rundt i ring skjønte jeg at nå kan jeg nesten ikke forlate rommet lenger uten at han kan komme seg til alle de farlige sakene Han har tidligere bare lekt på en matte eller på gulvet, så jeg ville jo gjerne at han skulle kunne fortsette med det, men da må han altså gjerdes inn. fikk tips på anonymforum om lekegrindene park-a-kid, og lindam multifunksjon, og synes de virker veldig greie, men litt dyre.... hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå