Gå til innhold

lekegrind???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lekegrind?? hvilken kan dere anbefale??

Finnes det en type gjerde?? som man kan gjerde inn et hjørne i stua eller lignende???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Har lekegrind, men vet ikke hvor den er fra eller hvor den er kjøpt,men veldig praktis for oss, vi kan slå den sammen om kvelden.

Skrevet

takk for svar! er det sånn firkant man sitter inni da?? 

Skrevet

ja. pippi 80x80. genial :)

Anonymous poster hash: 97a93...c73
Skrevet

Vil anbefale 100X100 dersom dere har plass. Synes 80x80 er litt lite. 
Vi har husdyr så for oss er det veldig kjekt, pluss et sted å holde henne "i sjakk" nå som hun krabber. Hun synes ikke det er så stas oppi der, men går greit 5-10 min her og der. 
Vi har en fra Barnas hus som man kan heve og senke.
Tror du kan få kjøpt sånt gittergjerde også ja, vet at det finnes til å feks blokke av peisen, men man kan jo bruke dem til andre ting også. 

Anonymous poster hash: e57cc...fcf
Skrevet

V har 1x1 m, fant den på Finn. Synes 80x80 er litt lite. Vi kjøpte grinda da poden var rundt 7 mnd, for da begynte han å krabbe og ble vanskelig å holde styr på :P

Skrevet

Park a kid fra baby dan. Det kan du også feste til veggen, lage langt gjerde av, eller bruke som peisgrind.

Skrevet

Takk for mange gode svar! 

Har googlet litt og sett den der park a kid, såg veldig ut som det jeg vil ha!! (litt dyr men.... :P )

det finnes også en (nesten helt lik) grind som heter Lindam... 

Noen som vet om det er store forskjeller på de to? :)

Skrevet (endret)

Takk for mange gode svar!

Har googlet litt og sett den der park a kid, såg veldig ut som det jeg vil ha!! (litt dyr men.... :P )

det finnes også en (nesten helt lik) grind som heter Lindam...

Noen som vet om det er store forskjeller på de to? :)

Jeg tror det går ganske så mye for det samme. Skal du bare feste den til vegg, for å avgrense et område, kan du se om det ikke holder med baby dan flex 5. Den har kun fem ledd, i motsetning til seks, og kommer da ikke med teppebunn. Den koster det halve. Endret av Musemorbr /
Skrevet

Vi har og hatt lekegrind. Vi har hund. Har brukt den mest når jeg har dusjet eller vaska huset, laget middag ol. 

Kjøpte brukt på finn. Nå har vi en ny baby på vei, og jeg ønsker å bytte lekegrinden ut i en som har regulerbar bunn. Så jeg slipper og løfte babyen fra "gulvnivå", og heller ha bunnen i sofanivå. Regner med at både storesøster og hund er nysgjerrige på babyen. Med første barn hadde vi ikke hund, så hun lå bare på skinn på gulvet.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Park a kid fra baby dan. Det kan du også feste til veggen, lage langt gjerde av, eller bruke som peisgrind.

Denne går vi god for også :-D Genial! Vi bruker våde som peisgrinder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...