Gå til innhold

Vanlig med takkekort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å gi takkekort til dem som har gitt gave til babyen i forbindelse med fødselen ?

Anonymous poster hash: ccaec...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stusset over det da jeg leste den tråden jeg og... 

Falt meg aldri inn å skrive takkekort. Gavene fikk jeg som regel rett i handa, så takket jo der og da, eller sende jeg en sms/ringte og takket

Skrevet

Vi lagdetakkekort selv med bilde av babyen (gratis program på nett) Synes det er det minste man kan gjøre når folk har tatt seg bryet av å dra å handle til barnet ditt. Vi fikk gaver av mange naboer og folk som virkelig ikke hadde trengt å kjøpe noe, så da synes jeg de fortjente et takkekort.

Anonymous poster hash: 0114c...69f
Skrevet

Jeg gjør det, og har mottatt mange også :) Men nå minnet du meg på at jeg har glemt å sende ut takkekort etter dåpen :o

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Ja,synes det er ganske normalt og gjøre ja :) vise vår takknemlighet :)

Skrevet

Da skal jeg få bestille takkekort :-) Så kjekt å ha dere damer å spørre til råds :-)

HI

Anonymous poster hash: ccaec...4ad

Skrevet

Jeg har gjort det og trodde det var vanlig

Skrevet

Jeg lagde takkekort jeg ;) kjøpte sånne stivark med bildehull på bokbutikk i 2 forskjellige farger. Printet ut to forskjellige bilder av baby og gav halvparten av vær sort til alle som gav oss gave i forbindelse med fødsel ;) jeg brukte riktig nok evig lang tid på det, hehe. Men alle fikk til slutt ;)

Skrevet

I mine omgangskretser er det ikke vanlig.

Skrevet

Veldig vanlig i mine omgangskretser, og vi har gjort det med begge våre.

Skrevet

Ikke vanlig blant våre venner og bekjente, men jeg skrev en mail/et brev til de som ga noe og la ved et bilde av gutten med gaven han hadde fått. Vi fikk nemlig ikke så mange gaver akkurat ved fødselen, men grassalt mye hvis man ser på de første 6-9 mndr etter fødselen.

Anonymous poster hash: 4e0f2...5e1

Skrevet

Ikke tenkt på å gjøre det, aldri fått heller. Dåpsgave derimot er det vanlig å sende takkekort på.

Skrevet

Helt vanlig :) såklart sender man takkekort!

Anonymous poster hash: e8868...8be

Skrevet

Ikke vanlig i min omgangskrets, har takket for gaven der og da og det føler jeg holder fra deres side også når jeg har gitt. 

Det er noe annet ved f.eks dåp, konfirmasjon og bryllup der man blir invitert.. 

Anonymous poster hash: dce89...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...