Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Vell, jeg må bare le...samboeren min har et problem, jeg tror han har brukket penisen..uff høres vondt ut, men han sier det er ikke det, men den har fått seg en skikkelig knekk oppover, ser helt teit ut... Noen erfaringer?Må jeg sende han til legen?Det er vell ikke så mye de kan gjøre... Anonymous poster hash: fb462...5fc
Musemorbr / Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Åå det husker jeg at jeg hørte på radioen for mange år siden. Den kan jo faktisk knekke. Men mener å huske at det var enormt vondt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 han sier det var ikke vondt når det skjedde(han klarte det fint uten hjelp fra meg btw hehe), men det kan gjøre litt vondt under samleie...hum Jeg synes det kjennes litt rart ut, den står jo svooong rett opp:P stakkars Anonymous poster hash: 0bd83...d30
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Det er fullt mulig å "knekke" penis. Ta en telefon til legevakten og snakk med dem om han bør få en sjekk - det blir ikke første gangen de hører det. Blir jo for dumt om han får problem akkurat der fordi han ikke ville dra til legen med det... Anonymous poster hash: 66467...080
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 det her skjedde for et par mnd siden, han vil jo ikke til legen, han sier at så lenge han ikke har noe smerter til daglig så vil han ikke, forståelig nok synes han det er flaut....men jeg er litt redd han skal få problemer seinere, større problemer Anonymous poster hash: 0bd83...d30
Musemorbr / Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Du får prlve å spørre han om det er verdt det hvis han får problemer resten av livet. Klart han må til legen. Ikke nødvendigvis fastlegen, men en lege han ikke trenger å se igjen senere, hvis det er så fryktelig flaut. Ikke kan jeg forstå det, men det er jo menn som ikke engang går til legen ved store svulster i pungen, fordi det er så flaut at de heller vil risikere å dø.
Musemorbr / Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Altså... jeg synes normalt at sexnekt er en barnslig og tåpelig utpresdningsmetode, men akkurat her synes jeg faktisk at du skal gå for nettopp det. Ikke bidra til å forverre skaden.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 ja sexnekt kan jo funke..det er jo vondt for meg også når han presser seg inn:S hum..får tenke på saken:-) Anonymous poster hash: 0bd83...d30
*Teoline* Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Hehe, huff, beklager, men jeg måtte le litt av beskrivelsn "svong rett opp" Men kan skjønne han må til lege, det kan være ting som kommer i klem.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 hehe ja det er helt greit at du ler:P uff stakkars mannen min...men det ser bare så teit ut:S jeg få prøve å presse han til legen;-) Anonymous poster hash: 0bd83...d30
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 To måneder, ja... da er det nok for sent for legevakten Da har vel alt grodd uansett. Men han kan jo bare spørre legen om det en gang. Anonymous poster hash: 66467...080
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Men hva har han knekt da? Det er jo ikke bein i kukken! Anonymous poster hash: 3b059...8df
Musemorbr / Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 http://nhi.no/sykdommer/kirurgi/skader/penisbrudd-2360.html Her er litt info, både til hi og du som ikke forstår hvordan det er mulig. Forresten lurer mannen min ekstremt ofte på hva jeg driver med, siden jeg er innlogget i google både på mobil og pc, sånn at mine siste mobilsøk alltid dukker opp når han skal bruke pcen. Tro hva han tenker når jeg nå har googlet brudd i svampev penis?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 takk for info, og beklager om mannen din lurer på ditt litt spesielle søk;-)du får vise han tråden her:P På symptomer stod det jo forskjellig, men mannen min har ikke hatt noe annet enn litt vondt og at den nå står litt rart når den er stiv... kan det være noe annet, at det ikke er brudd direkte...hum...men det ser jo ut som det er noen som har knek den rett oppover:P Anonymous poster hash: 0bd83...d30
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Du får legge ved et bilde. Så kan dibberne stille en korrekt diagnose. Anonymous poster hash: 4c690...aac
HvittHus Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Peyronies sykdom?? Husker det var en mann på "pinlige sykdommer" som hadde en temmelig skjev penis. Der ble det operasjon for å "redde" penisen.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Har han knekt den og ikke gjør noe med det kan han ende opp som impotent. Vil han det? Anonymous poster hash: d76ff...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå