Gå til innhold

Desperat her, noen som kan "se"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er villig til å prøve alt, jeg må finne bilnøkkelen, har lett over alt tom demontere deler av kjøkkenet. Er det noen som kan "se" den? Det er er stor Volvo nøkkel.

Anonymous poster hash: a80b1...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 1b4c4...e1f

Skrevet

Det ser ut til at den kan ha kilt seg fast bak en kommode eller skuff eller lignende. Får frem at møbelet er hvit.

Skrevet

Det ser ut til at den kan ha kilt seg fast bak en kommode eller skuff eller lignende. Får frem at møbelet er hvit.

Tuller du, eller kan du virkelig "se" ?

Anonymous poster hash: e7e7b...174

Skrevet

Jeg forteller det jeg får frem.Det har mange ganger vist seg å stemme. Det er ikke altid jeg lykkes. Men nei jeg tuller ikke.:)

Skrevet

Car ser skikkelig dårlig. ;) Til meg påsto hun nemlig at det jeg lette etter lå på et skap på soverommet. Det gjorde det da virkelig ikke, for det skapet hadde vi flyttet ut o gangen. Og oppå der lå den. :) Så ja... buuuu Cat. Alt, alt for dårlig. ;)

Skrevet

Car ser skikkelig dårlig. ;) Til meg påsto hun nemlig at det jeg lette etter lå på et skap på soverommet. Det gjorde det da virkelig ikke, for det skapet hadde vi flyttet ut o gangen. Og oppå der lå den. :) Så ja... buuuu Cat. Alt, alt for dårlig. ;)

Hehehe, sorry ;)

Skrevet

Hehehe, sorry ;)
Jeg tilgir deg, men du må altså ta deg samnen. ;)
Skrevet

Den ligger i en sko

Anonymous poster hash: 864c6...1e7
Skrevet

jeg kan ikke se, men vår nøkkel var en gang falt oppi en sånn lang paraply som sto i gangen :)

Skrevet

Tusen takk!! Skal sjekke med en gang :)

Skrevet

Er redd den ikke ligger her i huset, men hos min søster eller noe :(. Er det mulig å være litt mer spesifikk?? Romtype eller noe? Har ikke så mange hvite møbler :(

Skrevet

Er redd den ikke ligger her i huset, men hos min søster eller noe :(. Er det mulig å være litt mer spesifikk?? Romtype eller noe? Har ikke så mange hvite møbler :(Anonymous poster hash: 1b4c4...e1f

Jeg tenker det er en liten yttergang eller et litet rom i forbindelse med inngangen. Selve inngangspartiet eller et liteg rom innenfor. Ser der er en del andre ting og tang i og rundt den kommoden som leker ,skor, vesker osv.
Skrevet

Da må jeg benytte meg litt her også siden vi er inne på bilnøkler :) har to nøkler til bilen og finner ikke det ene settet. Cath? :)

Skrevet

Søsteren din har brukt den som butplugg :(

Anonymous poster hash: 9bbd2...fcd

Skrevet

Da må jeg benytte meg litt her også siden vi er inne på bilnøkler :) har to nøkler til bilen og finner ikke det ene settet. Cath? :)

Enten en lomme på en sort skinnjakke eller i lommen på en sort skinnvæske. Var det noe grønnt på nøkkelknippet?

Skrevet

Vi finner ikke mansjettknapoene til eks'en. De forsvant i flyttingen. Jeg har lett "over alt" hos meg og han hos seg. Har du noe forslag til hvor vi bør lete? Kan de ligge hos moren hand?

Anonymous poster hash: b7cf3...660

Skrevet

kanskje cat kan fortelle meg når jeg føder? :P hihi!

jeg tror nøklene dine ligger i skittentøyskurven jeg! :) just guessing ;)

Skrevet

En gang fant jeg husnøklene i fryseboksen. Lå i en handlepose jeg brukte rundt noen plastbokser med mat. Distré? Nei... :rolleyes:

Skrevet

Enten en lomme på en sort skinnjakke eller i lommen på en sort skinnvæske. Var det noe grønnt på nøkkelknippet?

Det er grønt på den nøkkelen jeg har :) og den ligger fast i en svart liten veske/pengbok ;) men den jeg ikke finner er kun nøkkelen... Har ikke sort skinnjakke

Skrevet

Cat.68, kan du være så snill å hjelpe meg med å "se" hvor jeg har mistet mobiletuiet mitt med mobil, bankkort og førerkort? Brukte den sist igår da jeg handlet på Kiwi. Etuiet er i svart skinn. Har også mobilen på lydløs, så det er ikke så lett å ringe for å høre hvor det kimer. Veldig takknemlig om du kan gi meg noen tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...