Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor ofte har dere sex? Og hvor ofte tar du initiativ til sex, ikke mannen? Pleier dere å gi hverandre skryt? Hender det at det kribler i magen? Anonymous poster hash: cb5ea...b05
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Sjelden eller aldri sex, han vil men jeg vil ikke. Lite skryt, kribler ikke i magen nei. Mer av irritasjon... Har så lyst å hive ut mannen, men han er far til ungene mine.... Anonymous poster hash: 9ecf5...07c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Sex: ikke så ofte, men ingen som går frustrert for det. Han han lyst, har vi det; har jeg lyst, har vi det. Det er bare at vi begge 2 ikke har veldig høy driv, og den forsvinner helt når vi er slitne. Tar det tapte igjen når det er ferie! Initiativ: omtrent 50/50. Skryt: ja! Neste hver dag, i hvert fall en gang. Kribling i magen: jeg er ikke veldig sentimental av meg, men føler fremdeles en viss kribling når jeg ser på han, særlig de dagene han har dress på. Og jeg synes det er spennende å tenke på fremtiden sammen, inkl. alderdommen. 19,5 år sammen, 17 års ekteskap. Anonymous poster hash: 5396d...633
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Hvor ofte har dere sex? To ganger i uken kanskje? Noen ganger kan det bli 5 dager på rad, og andre ganger kan det gå 3 uker uten noen ting. Sistnevnte er av det skjeldere da :-) I det hele tatt, når vi får lyst! Hvor ofte tar du initiativ til sex, ikke mannen? Kanskje en 60/40 fordeling? Mannen tar nok litt oftere initiativ, men ikke så mye at det blir noe merkbar forskjell. Pleier dere å gi hverandre skryt? Snakker positivt til hverandre hver dag, sier i fra når vi setter pris på noe, og er veldig flinke til å gi hverandre komplementer. Dette er noe av det viktigste i forholdet vårt, tror vi begge kunne gått gaaanske lenge uten sex før det hadde blitt et problem, så lenge vi fortsatt hadde vært flinke til disse tingene. Gjør hverdagen så mye bedre! Hender det at det kribler i magen? Absolutt! Ikke som det første året av forholdet, men det kribler litt nå og da. Synes selv den intense lykkefølelsen av å se han er vel så bra :-) Det skal sies at vi har jobbet litt hver dag, hele tiden, for å ikke glemme ting som dette. Tror det at vi har "jobbet" for forholdet så gjevnt (merk: uten at det noen gang har føltes som en jobb:-) er med på at vi har det så bra som vi har det. Hadde vi ikke vært flinke til noe av dette, tror jeg det kunne blitt trist ganske fort.. Viktig å kjenne på følelsene hver dag, og ikke bare vite at de er der :-) Anonymous poster hash: bd970...c87
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Vært sammen i 15 år, gift i snart 13. Vi har sex 1-2 ganger i uken, mannen tar initiativ oftere enn meg. Den nyforelskede kriblingen er jo ikke der lenger, men jeg tenker ofte når jeg ser på han at jeg er skikkelig glad i han og har lyst til å gi han et kjærtegn. Vi går ikke rundt og skryter så mye av hverandre, men kommenterer daglig ting som er bra. En positiv kommentar til maten den andre har laget o.l. I dag har mannen jobbet mens jeg har aktivisert barna, bl.a vært i skogen med dem. Sendte en mms med bilde av barna klatrende i et tre og svaret jeg fikk var: "Så flink du er kjære. Du skal få din belønning til kvelds *kyssemunn*" Anonymous poster hash: 01ec2...446
2005&2010 Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Har sex 2-3 ganger i uka. Er som regel han som tar initiativet, ca 70/30%. Gir og får skryt hver dag, vi synes det er veldig viktig, samt at det viser at vi setter pris på hverandre. Kribler såklart ikke like mye som før, men kjenner det spesielt hvis det er noe vi har planlagt, skal ordne oss for hverandre og sånn. Vært sammen i 11år og gift 4 år av de.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Har sex 2-3 ganger i uka, og det er nesten alltid han som tar initiativet til vanlig. Nå er jeg høygravid så har sex 1 gang i uka, max 2 Har så utrolig vondt i bekkenet at det blir rett og slett vanskelig å nyte det. Han er kjempeflink til å skryte av meg, jeg må skjerpe meg. Sier at vi elsker hverandre hver dag. Kribler ikke så mye i magen, men savner han veldig fort! Han sier det ofte kribler i magen når det gjelder meg og at han enda er skikkelig forelsket. Da sier jeg at jeg ikke helt tror på han Jeg sender han ofte (når jeg ikke er gravid) bilder av puppene mine eller lignende når jeg vet han er på jobb og ikke har mulighet til å komme hjem Anonymous poster hash: 6a137...806
Førstemann Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 2-3 ganger i uka. Stort sett han som tar initiativ. Vært sammen i 15 år, gift i 6. Er ganske flinke til å skryte av hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå