Gå til innhold

Får jeg OS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått brev fra NAV om at de har mottatt søknad og at den blir behandlet når jeg får ny adresse. ( er ikke flyttet fra eks enda, men har oppgitt ny adresse nå da siden jeg flytter om 3 uker)

Far jobber i nordsjøen og er borte 2 uker. Hjemme 4 uker.

Vi har funnet ut at 40%-60% samvær ila av 6 uker er 42 dager... Far skal da har barna 16-17 dager og mor ca 26-27.....ila av 6 uker.

Blir litt usikker om jeg har regnet rett, og om jeg får OS? Hadde ikke nav avslått søknaden min da istedenfor da?

Har funnet ut av at jeg trenger litt OS i tillegg til jobb.........

Anonymous poster hash: 60d17...263
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mer enn 50% så skal du kvalifisere for OS, men om du tjener mer enn en viss sum, så trekkes x antall øre fra OS for hver krone du tjener over denne summen. jeg er litt usikker på hvordan reglene er der. Men, jeg kan desverre ikke si hvor mye du eventuelt får, siden jeg ikke vet hvor mye du tjener på jobben din..

Skrevet

Har du mer enn 50% så skal du kvalifisere for OS, men om du tjener mer enn en viss sum, så trekkes x antall øre fra OS for hver krone du tjener over denne summen. jeg er litt usikker på hvordan reglene er der. Men, jeg kan desverre ikke si hvor mye du eventuelt får, siden jeg ikke vet hvor mye du tjener på jobben din..

Ok. Takker for svar.

Jeg jobber deltid 50% å får vel utbetalt litt under 10 000 kr per måned. Kjenner andre damer som tjener mer enn meg å jobber 100%, men allikevel får OS,..så jeg er 99% sikker jeg får rett på det, ble bare usikker i forhold til samvær og far har barna for mye...men jeg har dem jo klart mer ila 6 uker enn han:)

Anonymous poster hash: 60d17...263

Skrevet

Da får du nok, men ikke full os.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...