Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Del Skrevet 13. oktober 2013 Skal flytte når jeg er ca. 6 mnd på vei og må da ganske langt (må bytte fastlege, føde på annet sykehus). Hvem er det jeg skal si fra til og hvordan og når? Skal på ul om noen uker på sykehuset jeg "flytter fra". Bør jeg si fra der? Anonymous poster hash: 68d81...a4e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088210-flytte-i-svangerskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er 32 uker på vei og flytter tvers over landet 4 uker før termin Jeg ga først beskjed til legen min, hun ba meg gi beskjed til sykehuset der jeg tok ordinær ultralyd. informerte de på sykehuset her når jeg var der, fikk beskjed om at jeg kan føde hvor jeg vil så de sa jeg bare skal ringe sykehuset der jeg skal flytte noen uker i forveien av termin. Synes det var litt merkelig men jaja tenkte jeg.. Så var jeg hos jordmor for noen uker tilbake, og fortalte henne at jeg skulle flytte og skulle føde der og der.. Da tok hun et av disse arkene som følger med helsekortet for gravide, som det står søknad om fødeplass på, fyllte ut info og sendte det til riktig sykehus for meg 1 uke etter fikk jeg brev fra sykehuset med info om avdelingen og kontaktnummer etc. Har også byttet fastlege slik at de 2 siste kontrollene tas hos lege der jeg flytter til Må også informere helsestajonen der ift at man skal jo få hjemmebesøk av helsesøster etter fødsel for å sjekke barnet osv. Men det tenkte jeg snakke med den nye fastlegen om Anonymous poster hash: e0177...738 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088210-flytte-i-svangerskapet/#findComment-145763094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå