Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Ifjor ba vi guttene i klassen pluss noen til og hadde det hjemme. De var vel 10-12 gutter. Og det var grusomt!! Etter halve bursdagen delte gruppa seg. En del ville danse til høy musikk, den andre gikk ut (i oktober) og bare hang ute på trappa, gikk ut i hagen og bare kjedet seg og klaget. Det var forferdelig rett og slett. Vi har liten leilighet, så man er litt oppå hverandre med så mange hjemme. Men hva annet kan man gjøre? Aller helst noe som ikke koster så mye. Tidligere har vi hatt bursdag på et lekeland, 80 kr pr pers, men jeg føler kanskje de er litt gamle for det nå. Jeg har lurt på bowlingbursdag, men det er jo rundt 150 kr pr pers, så da får han bare be noen få. Jeg har tenkt tanken på å ha det i skogen her, men jeg er alltid så redd for at noen barn skal forsvinne vekk, bare rusle avgårde :/ Og bursdagsbarnet selv likte ikke denne ideen. Men han er litt umoden og sier bare han vil ha det på lekeland... Anonymous poster hash: 0d9ac...205
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Vi hadde litt samme utfordring i fjor til 10årsdagen og endte med bowlingbursdag hvor han innviterte de 10 han ville ha med. Kom 9 og var stor suksess. Og det ble jo ikke så dyrt siden mat og drikke var inkludert. Også slapp vi opprydding Men jeg bakte brownies og tok med da, og litt frukt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Mhm, kanskje gå for bowlingbursdag her også. Syns det er litt vanskelige i den alderen, for de er både store og små samtidig eller hva jeg skal si. De fleste andre i klassen har hjemmebursdager, men de har til gjengjeld veldig store hus.. Anonymous poster hash: 0d9ac...205
Mrs. Kaizer Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Hva med å ha en "kino"bursdag? Altså vise film hjemme i stuen, etter maten er fortært. Og ha popkorn og smågodt til? Det tenker jeg å gjøre i 9 og 11 årsdag.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Gå for gymsal. Anonymous poster hash: 9cb9d...7b1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Hva med å ha en "kino"bursdag? Altså vise film hjemme i stuen, etter maten er fortært. Og ha popkorn og smågodt til? Det tenker jeg å gjøre i 9 og 11 årsdag. Vi har bare en liten tv, og ikke så mange sitteplasser heller. Jeg har tenkt at kanskje kinobursdag uten ordentlig anlegg og tv kan bli kjedelig. Eller kjedelig å sitte stille å se film når man først samles så mange barn sammen.. Barna mine vil ikke se film på fredagskveld på den tven engang :/ Men takk for tips Jeg skal revurdere tankegangen min Anonymous poster hash: 0d9ac...205
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Gymsal ja! Det hadde jeg glemt! Det alternativet finnes jo. Anonymous poster hash: 0d9ac...205
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Vi har vært i gymsalen! Stor suksess! Dekket bord i ene hjørnet og spiste pølser og kaker. Ryddet raskt opp og ungene spilte stikkball og hoppet tau! Ingen ville hjem! Anbefales. Men vær flere enn en voksen Anonymous poster hash: c1cf9...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå