Gå til innhold

Åhh, er det mulig liksom :-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i over 20 år kunnet stille klokka etter mensen, selv i prøveperiodene våre har den kommet på klokka. Men nå, neida! Skulle hatt M på fredag, ingen tegn, masse mensvondt og blendahvite tester. Tok EL-sprøyta for 16 dager siden, inseminert dagen etter. Ved forrige forsøk som ble avbrutt fikk jeg M 14 dager etter EL-sprøyta. Så tenkte jo det kom til å skje nå og, men ingenting. 

Er det vanlig at syklusen blir skakkjørt av EL-sprøyte (ikke stimulert forøvrig denne gangen)? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor sensitive er de testene du har tatt da? Kanskje det er noe på gang som ikke har rukket å slå ut på testene ennå?

Skrevet

Det er billigstrimler samt to jeg har kjøpt på apoteket (a1?). Har tatt sikkert 20 tilsammen  :P

Jeg har vært veldig overbevist innimellom (kvalm, hetetokter, en "følelse"), men i går fikk jeg helt vanlige menssmerter som har vedvart. Er så og si sikker på at mensen kommer i løpet av dagen/kvelden. Tror jeg. Håper jeg. Er iallefall veldig innstillt på en Oslotur til nå. 

Skrevet

Oppdatering: null mens, men under 5 i hcg i dag. Så da fortsetter ventinga på mens og ny tur sørover. Men jeg har kjøpt viiin, og skal ha helg i kveld :-D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...