Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde tenkt og bevilge meg nytt ullundertøy og har sett den nye kolleksjonen til Kari Traa, men fy for noen priser 699/799 for overdel avhengig av om jeg vil ha knapper eller glidelås og 699 for buksen mener jeg det var. Helt sykt for noen stive priser på disse klærne, men er de bedre enn f.eks Devold Active? Selvsagt kjedeligere farger da på Devold, men en helt annen pris. Anonymous poster hash: 5cbcf...271
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Synes det absolutt er bedre enn devold. Har hovedsakelig prøvd ulltøyet deres, ikke active. Passformen er mye bedre, og den varer. Mister ikke fasongen i vask eller bruk. Jeg kjøper kun på tilbud. Da er det ikke så verst pris. Anonymous poster hash: 307cd...a3c
mollabell Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Bor du på østlandet? om så reis til outletet på vestby, der er det egen Kari trå butikk, 199/250 for de samme produktene. Eller, er vel mye sist års modeller.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Oii det var rimelig, kanskje sende over pappa som bor der så kan han handle til meg! Gjør ikke noe om det er fjorårets farger altså! Takk for tips! Anonymous poster hash: 5cbcf...271
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 jeg fikk et sett av svigermor til forrige bursdag - veldig fornøyd! Men ja - svinedyrt Anonymous poster hash: bc5dd...d5e
Gjest lemon-aid Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Syns kari traa ullklærne er så utrolig små i str! Irriterende...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Syns kari traa ullklærne er så utrolig små i str! Irriterende... Kjøp en str større da..? Anonymous poster hash: bbb42...f98
Elsker livet Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Stopper på XL (smått i str. så syns toppene blir litt trange) og er skikkelig dyrt. Men det gjør meg ingenting, var helt forferdelig å ha inntil huden den ulla.
Gjest lemon-aid Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Syns kari traa ullklærne er så utrolig små i str! Irriterende... Kjøp en str større da..? Anonymous poster hash: bbb42...f98 Jo det går jo an det, men når str. XL er det siste valget, så er det ikke bare bare.. Den sitter som en str M på meg. Helt merkelige str. Hehe..
Gjest lemon-aid Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Stopper på XL (smått i str. så syns toppene blir litt trange) og er skikkelig dyrt. Men det gjør meg ingenting, var helt forferdelig å ha inntil huden den ulla. Skjønner hva du mener, XL blir ganske tettsittende... Men jeg liker kvaliteten og designet veldig godt, men synd de trange str ødelegger litt.
MillaCamilla Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Stopper på XL (smått i str. så syns toppene blir litt trange) og er skikkelig dyrt. Men det gjør meg ingenting, var helt forferdelig å ha inntil huden den ulla. Skjønner hva du mener, XL blir ganske tettsittende... Men jeg liker kvaliteten og designet veldig godt, men synd de trange str ødelegger litt. Synes de har endret størrelsene sine. For ca 5-6 år siden måtte jeg ha XL. Settet jeg fikk av svigers for 2 år siden var i størrelse medium og jeg fryktet det verste men det satt likedan, så tror de har myket opp størrelsene litt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Kjøpte et sånt sett på coop når det var medlemskupp i fjor, men det var sånn glatt stoff, mer superundertøy kanskje? De solgte lilla og rosa. Tror jeg kjøpt L for de var så små i størrelsen. Deilig å ha på da. Anonymous poster hash: 74054...dd0
Englenemine Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Nettbutikker som selger billig ulltrøyer for damer ? Tips skulle gjerne hatt fancy mønster men ikke til sinnsyk pris.
Edelweis Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Enig. Alt for dyrt og kjempe små i str. Synes genseren var kort også. Jeg er veldig glad i devold jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå