Gå til innhold

Stiv pris på Kari Traa ullundertøy :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt og bevilge meg nytt ullundertøy og har sett den nye kolleksjonen til Kari Traa, men fy for noen priser :( 699/799 for overdel avhengig av om jeg vil ha knapper eller glidelås og 699 for buksen mener jeg det var. Helt sykt for noen stive priser på disse klærne, men er de bedre enn f.eks Devold Active? Selvsagt kjedeligere farger da på Devold, men en helt annen pris.

Anonymous poster hash: 5cbcf...271
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det absolutt er bedre enn devold. Har hovedsakelig prøvd ulltøyet deres, ikke active. Passformen er mye bedre, og den varer. Mister ikke fasongen i vask eller bruk. Jeg kjøper kun på tilbud. Da er det ikke så verst pris.

Anonymous poster hash: 307cd...a3c

Skrevet

Bor du på østlandet? om så reis til outletet på vestby, der er det egen Kari trå butikk, 199/250 for de samme produktene. Eller, er vel mye sist års modeller.

Skrevet

Oii det var rimelig, kanskje sende over pappa som bor der så kan han handle til meg! Gjør ikke noe om det er fjorårets farger altså!

Takk for tips!

Anonymous poster hash: 5cbcf...271
Skrevet

jeg fikk et sett av svigermor til forrige bursdag - veldig fornøyd! Men ja - svinedyrt :(

Anonymous poster hash: bc5dd...d5e
Gjest lemon-aid
Skrevet

Syns kari traa ullklærne er så utrolig små i str! Irriterende...

Skrevet

Kjøp en str større da..? :)

Anonymous poster hash: bbb42...f98

Skrevet

Stopper på XL (smått i str. så syns toppene blir litt trange) og er skikkelig dyrt. Men det gjør meg ingenting, var helt forferdelig å ha inntil huden den ulla.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Kjøp en str større da..? :)

Anonymous poster hash: bbb42...f98

Jo det går jo an det, men når str. XL er det siste valget, så er det ikke bare bare.. Den sitter som en str M på meg. Helt merkelige str. Hehe.. 

Gjest lemon-aid
Skrevet

Stopper på XL (smått i str. så syns toppene blir litt trange) og er skikkelig dyrt. Men det gjør meg ingenting, var helt forferdelig å ha inntil huden den ulla.

Skjønner hva du mener, XL blir ganske tettsittende...  Men jeg liker kvaliteten og designet veldig godt, men synd de trange str ødelegger litt.

Skrevet

Skjønner hva du mener, XL blir ganske tettsittende... Men jeg liker kvaliteten og designet veldig godt, men synd de trange str ødelegger litt.

Synes de har endret størrelsene sine. For ca 5-6 år siden måtte jeg ha XL. Settet jeg fikk av svigers for 2 år siden var i størrelse medium og jeg fryktet det verste men det satt likedan, så tror de har myket opp størrelsene litt.

Skrevet

Kjøpte et sånt sett på coop når det var medlemskupp i fjor, men det var sånn glatt stoff, mer superundertøy kanskje? De solgte lilla og rosa. Tror jeg kjøpt L for de var så små i størrelsen. Deilig å ha på da. 

Anonymous poster hash: 74054...dd0
Skrevet

Nettbutikker som selger billig ulltrøyer for damer ? Tips :) skulle gjerne hatt fancy mønster men ikke til sinnsyk pris.

Skrevet

Enig. Alt for dyrt og kjempe små i str. Synes genseren var kort også. Jeg er veldig glad i devold jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...