MammantilNurket Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 greit eller ikke greit?? Ser en delmødre som triller i parkområder m/propper i ørene. Synes det virker litt skummelt Bill.mrk. Lett hysterisk førstegangs
☆☆☆ Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Synes ikkje det var greit i byrjinga, men etterkvart falt det meg heilt naturlig å høyre musikk når ho sov.
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Folk gjør som de vil, men jeg synes det var kjekkere å følge med på barnet når jeg gikk tur Ser ikke helt hvorfor du synes det virker skummelt, men det var ikke noe for meg. Men så er jeg ikke avhengig av å ha lyd rundt meg hele tiden heller. Synes stillhet er herlig!!!
Magia Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg liker det ikke. En ting er om barnet er vendt mot deg og det sover eller skal sove, men vanligvis var det slik for oss at trilleturer var tid for kontakt, skravling og kos (og litt slit ettersom han i vogna ofte hylte og skreik, i hvert fall i starten). Meeen, jeg skal ikke si hva som er greit og ikke for andre..
Modesty Blaise. Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hører på musikk når vi er på formiddagsturen vår. Hun sover alltid på denne turen, som kjapt er på et par timer. Hun ligger i bagen, vendt mot meg, og jeg ser jo med en gang hvis hun skulle være i nærheten av å vokne. Og jeg har jo heller ikke på musikken kjempehøyt, så jeg hører det med en gang hvis det skulle være noe. Har ikke engang tenkt over at det kunne være noe feil med det
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Hvis ungen sover, ellers ikke, synes jeg.
LilleBjella Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Dersom jeg har en bablende ettåring som sitter vendt mot meg, selvfølgelig ikke. Når jeg går tur med mini på to måneder, som er type hver dag, har jeg alltid ørepropper i ørene. Går eller jogger i et par timer og han sover fra vi går ut døra til vi kommer hjem. Hører på podcast (type radioresepsjonen) eller musikk. Da ser jeg virkelig ikke problemet. Så lenge man ikke går i veldig tungt trafikkert område uten fortau kanskje, hvor man må være obs på lastebiler og liknende... Det jeg derimot syns er rart, er når jeg ser ektepar eller venninner som jogger eller går tur sammen og som har hvert sitt headset på hodet. Endret 13. oktober 2013 av LilleElla
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Men du ser vel ungen nedi vogna vel? Har aldri falt meg inn at dette kunne være en problemstilling! Anonymous poster hash: 195ba...746
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Har vurdert ipod ett par ganger, når Mini sover og vi triller ett par timer. Men, enn så lenge har jeg ikke gjort det, kun fordi jeg nyter stillheten og lydene rundt meg. Men, kommer nok kanskje til å bruke ipod innimellom når han sover Anonymous poster hash: dd684...b22
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hører alltid på musikk når han sover. Vi går stort sett alltid når det er sovetid og synes det er kjedelig å gå i 2 timer uten musikk. Bortsett fra de dagene det er fantastisk med stillhet da Anonymous poster hash: b304f...1cf
MammantilNurket Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2013 Takk for gode svar, kjære dere Jeg vurderte faktisk lydbok på tur når Nurket sover - får lest så lite skjønnlitteratur om dagen (prioriterer å lese fag).
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hører alltid på noe når hun skal sove :-) SOVE. Anonymous poster hash: 8e009...f5a
Brennheite Badeand Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har gjort det når de har sovet. Dog kun med propp i ett øre. Er det litt bedre da? (Er mest av trafikksikkerhetsgrunner jeg dropper begge ørene. Gjør det samme når jeg løper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå