Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Ååå.. Har vært så treg, tiden går jo så fort med baby i hus! Har ikke sendt ut (eller laget) takkekort etter fødselen og om en uke er det dåp. Da blir det jo takkekort til de i familien etter dåpen også. Hva gjør vi? Kan vi sende ut samtidig eller blir det dumt? Anonymous poster hash: 4f86a...280
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Send samtidig til dem dere inviterer i dåpen og eget til de som ikke skal i dåpen. Da kan du: A) lage takkekort til de som ikke kommer i dåp nå og vente til etter dåpen med de andre. lage alt på en gang etter dåpen. Anonymous poster hash: ca0f9...947
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Laget ett kort der vi takket for gaven etter fødsel og dåpsgave, husker ikke ordrett hva vi skrev, men ble ett kort med både babybilde og dåpsbilde, og ble sendt til både de som ga gave ved fødsel eller dåp eller begge deler. Anonymous poster hash: f8410...7b3
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Er vel ikke normalt å sende ut takkekort etter fødsel? Ikke gjort det hos oss, kun etter dåp.. Anonymous poster hash: b7792...cf2
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Er vel ikke normalt å sende ut takkekort etter fødsel? Ikke gjort det hos oss, kun etter dåp.. Anonymous poster hash: b7792...cf2 Jo da, visst er det vanlig å takke for barselgavene
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Er vel ikke normalt å sende ut takkekort etter fødsel? Ikke gjort det hos oss, kun etter dåp.. Anonymous poster hash: b7792...cf2 Jo da, visst er det vanlig å takke for barselgavene Ja, å takke for de gjør jeg såklart når jeg får de, men sender ikke ut takkekort for det! Takkekort er ved inviterte anledninger mener jeg, etter dåp, konfirmasjon og bryllup f.eks.. Anonymous poster hash: b7792...cf2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 INGEN i min vennekrets eller familie har sendt ut takkekort ved fødsel. Så kan ikke se at det er helt vanlig..? Anonymous poster hash: b7792...cf2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 I min omgangskrets er det vanlig å sende ut takkekort for barselgaver. Vi slo sammen, og laget et kort som gjaldt for både dåp og barsel. Anonymous poster hash: 47da4...d65
Iiiiik Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Vi har gjort det etter alle våre tre og det har en del av våre venner også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå