LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Mini som våkner hver time natta gjennom, samt storesøster som er HELT klar for dagen kl 6.45. *GJESP*
frk Nilsen Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Trøtt her og, ungene sover søtt hos svigermor og jeg våkner 08.00....
LilleBjella Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Og hvor er den snille mannen på en dag som dette???
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2013 Og hvor er den snille mannen på en dag som dette??? Mannen står opp kl 5 hver morgen til hverdags så han kan begynne på jobb ekstra tidlig, for så å komme hjem kl 7 for å kjøre fireåringen til bhg, for så å dra på jobb igjen. For å jobbe ekstra mye uten pause så han kan komme hjem kl 13 og hente ungen tidlig i bhg og være med minien ekstra lenge på ettermiddagen. Så han får faktisk lov til å sove litt utpå i helgene så lenge jeg er i perm. (Dog sto han likevel opp med fireåringen igår).
LilleBjella Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Og hvor er den snille mannen på en dag som dette??? Mannen står opp kl 5 hver morgen til hverdags så han kan begynne på jobb ekstra tidlig, for så å komme hjem kl 7 for å kjøre fireåringen til bhg, for så å dra på jobb igjen. For å jobbe ekstra mye uten pause så han kan komme hjem kl 13 og hente ungen tidlig i bhg og være med minien ekstra lenge på ettermiddagen. Så han får faktisk lov til å sove litt utpå i helgene så lenge jeg er i perm. (Dog sto han likevel opp med fireåringen igår). I see. Han virker ikke som typen som stikker av fra ansvar. Men nattevåk OG tidlig morgen: da forsvinner mine "la mannen få sove ut"-prinsipper som dugg for solen. Skammelig hvor sur og frustrert jeg er når jeg er skikkelig trøtt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2013 Og hvor er den snille mannen på en dag som dette??? Mannen står opp kl 5 hver morgen til hverdags så han kan begynne på jobb ekstra tidlig, for så å komme hjem kl 7 for å kjøre fireåringen til bhg, for så å dra på jobb igjen. For å jobbe ekstra mye uten pause så han kan komme hjem kl 13 og hente ungen tidlig i bhg og være med minien ekstra lenge på ettermiddagen. Så han får faktisk lov til å sove litt utpå i helgene så lenge jeg er i perm. (Dog sto han likevel opp med fireåringen igår). I see. Han virker ikke som typen som stikker av fra ansvar. Men nattevåk OG tidlig morgen: da forsvinner mine "la mannen få sove ut"-prinsipper som dugg for solen. Skammelig hvor sur og frustrert jeg er når jeg er skikkelig trøtt! Hehe, joda- men han kommer heller tuslende på formiddagen når minien skal sove dupp, og tar over fireåringen, slik at jeg kan ta meg en liten lur da. Eller så tar han med seg fireåringen ut på tur eller på besøk sånn at jeg får litt fred og ro. Så han ække så gær'n han, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå