Mnea Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg sliter med treg mage og fordøyelsen er ikke helt på topp.. Er dette for tidlig? Leser om folk i 3.trimester som har hard mage, men ingen her inne.. Har dere noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Fordøyelsen min har vært i ulage siden uke 5 eller deromkring tror jeg. Har nevnt det for legen og det er normalt:) Husker ikke når det har startet før, men for min del ble det gradvis verre ettersom magen presset på tarmer og innvoller;) Anonymous poster hash: 8cdcc...183
Mnea Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2013 Fordøyelsen min har vært i ulage siden uke 5 eller deromkring tror jeg. Har nevnt det for legen og det er normalt:) Husker ikke når det har startet før, men for min del ble det gradvis verre ettersom magen presset på tarmer og innvoller;) Anonymous poster hash: 8cdcc...183 Okei.. Jeg må få noe for det for våkner hver natt av smerter liksom.. Godt å høre at det ikke bare er meg.. Kan ikke tenke meg å ha det sånn hele svangerskapet
Krumelur Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Har vært skikkelig plaga de siste dagene, er seks uker på vei. Luftsmerter og mageknip. Kommer meg på do men kjennes ut som om det er noe som ikke kommer ut, he he. Er visst helt normalt, hormoner som får fordøyelsen til å gå tregere. Kan ikke huske at det var så ille sist. Har kjøpt lactulose og Biola;-)
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 fordøyelsen min har vært i ulage i mange uker nå, er 8+6 idag... Jeg får fordøyelsesproblemer ca uke 5 når jeg er gravid, for da er hormon-nivåene høye nok til at det har innvirkning hos meg.
LittlePrincess Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Forrige gang slet jeg med det fra uke 6-7, så tror ikke det er uvanlig at det kommer tidlig...
Mnea Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2013 Tusen takk for svar.. Godt å høre at jeg ikke er unormal Er 4+3 idag, er litt tidligere enn dere, men det er jo veldig individuelt skjønner jeg
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 veldig individuelt! Så nå er det bare å kose seg de kommende 7-8 mnd med en stor variasjon av hyggelige og mindre hyggelige symptomer
Krumelur Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Tusen takk for svar.. Godt å høre at jeg ikke er unormal Er 4+3 idag, er litt tidligere enn dere, men det er jo veldig individuelt skjønner jeg Hadde et illebefinnende med mageknip som var skikkelig ille omtrent der du er nå jeg også. Varte noen timer og gikk over da jeg fikk gått skikkelig på do. Så startet nok da her og...
Wendela Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg sliter med treg mage og fordøyelsen er ikke helt på topp.. Er dette for tidlig? Leser om folk i 3.trimester som har hard mage, men ingen her inne.. Har dere noen erfaringer? Jeg har hatt hard mage fra sikkert 3+5.. Skjønte noe var på gang da jeg vanligvis ikke har slike problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå