Gå til innhold

Hard mage, er det for tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med treg mage og fordøyelsen er ikke helt på topp..

Er dette for tidlig?

Leser om folk i 3.trimester som har hard mage, men ingen her inne..

Har dere noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordøyelsen min har vært i ulage siden uke 5 eller deromkring tror jeg. Har nevnt det for legen og det er normalt:) Husker ikke når det har startet før, men for min del ble det gradvis verre ettersom magen presset på tarmer og innvoller;)

Anonymous poster hash: 8cdcc...183

Skrevet

Fordøyelsen min har vært i ulage siden uke 5 eller deromkring tror jeg. Har nevnt det for legen og det er normalt:) Husker ikke når det har startet før, men for min del ble det gradvis verre ettersom magen presset på tarmer og innvoller;)

Anonymous poster hash: 8cdcc...183

Okei.. Jeg må få noe for det for våkner hver natt av smerter liksom.. Godt å høre at det ikke bare er meg.. :P

Kan ikke tenke meg å ha det sånn hele svangerskapet :)

Skrevet

Har vært skikkelig plaga de siste dagene, er seks uker på vei. Luftsmerter og mageknip. Kommer meg på do men kjennes ut som om det er noe som ikke kommer ut, he he. Er visst helt normalt, hormoner som får fordøyelsen til å gå tregere. Kan ikke huske at det var så ille sist. Har kjøpt lactulose og Biola;-)

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

fordøyelsen min har vært i ulage i mange uker nå, er 8+6 idag... Jeg får fordøyelsesproblemer ca uke 5 når jeg er gravid, for da er hormon-nivåene høye nok til at det har innvirkning hos meg. 

Skrevet

Forrige gang slet jeg med det fra uke 6-7, så tror ikke det er uvanlig at det kommer tidlig...

Skrevet

Tusen takk for svar..

Godt å høre at jeg ikke er unormal :)

Er 4+3 idag, er litt tidligere enn dere, men det er jo veldig individuelt skjønner jeg :P

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

veldig individuelt! :) Så nå er det bare å kose seg de kommende 7-8 mnd med en stor variasjon av hyggelige og mindre hyggelige symptomer :P

Skrevet

Tusen takk for svar..

Godt å høre at jeg ikke er unormal :)

Er 4+3 idag, er litt tidligere enn dere, men det er jo veldig individuelt skjønner jeg :P

Hadde et illebefinnende med mageknip som var skikkelig ille omtrent der du er nå jeg også. Varte noen timer og gikk over da jeg fikk gått skikkelig på do. Så startet nok da her og...

Skrevet

Jeg sliter med treg mage og fordøyelsen er ikke helt på topp..

Er dette for tidlig?

Leser om folk i 3.trimester som har hard mage, men ingen her inne..

Har dere noen erfaringer?

Jeg har hatt hard mage fra sikkert 3+5.. Skjønte noe var på gang da jeg vanligvis ikke har slike problemer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...