Gå til innhold

Ang vogn i bhg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å ta med ei gammel og stygg vogn i bhg og bruke den nye fine hjemme? Vil de se rart på oss om vi kommer dit med ei bagvogn fra 1990? :P

Anonymous poster hash: 922ac...ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er det de aller fleste gjør, inkludert oss :) er helt vanlig og er nok ingen som kommer til å se rart på deg med mindre du bor i meget sært nabolag :)

Endret av Appelsinpiken
Skrevet

Her brukes mye forskjellig. En del har gamle vogner, andre har med den ene de har. Først nå har trillekomfort noe å si hos oss, gutten min er den eneste på storbarnsavdelingen som fortsatt sover, og de pleier å ta med vognen på turer så han kan sove på vei hjem. Men bagvogn høres da litt lite ut til et barnehagebarn?

Anonymous poster hash: 926fd...137

Skrevet

Hvis du kommer med bagvogn, tror jeg de vil se rart på deg. Ingen bruker bagvogn i barnehagen.

Anonymous poster hash: f384c...c3a

Skrevet

Hvis du kommer med bagvogn, tror jeg de vil se rart på deg. Ingen bruker bagvogn i barnehagen. Anonymous poster hash: f384c...c3a

Joda, flere som bruker bagvogn som sovevogn i barnehagen. Finnes gamle vogner (type 1990) som har store bager som passer til barnehagebarn.

Hilsen ped.leder.

Anonymous poster hash: e8cc3...0df

Skrevet

Hvis du kommer med bagvogn, tror jeg de vil se rart på deg. Ingen bruker bagvogn i barnehagen. Anonymous poster hash: f384c...c3a

Joda, flere som bruker bagvogn som sovevogn i barnehagen. Finnes gamle vogner (type 1990) som har store bager som passer til barnehagebarn.

Hilsen ped.leder.

Da bør du, som ped.leder, vite at det er farlig å legge så store barn i en bagvogn. Litt for mye bevegelse, så velter den.

Anonymous poster hash: f384c...c3a

Skrevet

Hilsen ped.leder.

Mener du at baggen er i?

Anonymous poster hash: b85e2...2dd

Skrevet

Barn helt ned i 8-9 mnd alderen går i barnehagen. ...

Skrevet

Lita jente, svær bag, stabil vogn.

Hi

Anonymous poster hash: 922ac...ed2

Skrevet

Vi bruker ofte privat vognene på tur og da er det slitsomt med punkterte og vogner som er delvis ødelagt med på tur.bagvogn passer vel best for en under 1,5 år

Skrevet

Her har bhg egne vogner, så alle som sover på dagtid bruker de. Veldig fine vogner. Dette er en kommunal bhg.

Anonymous poster hash: 7c779...e9e
Skrevet

Hilsen ped.leder.

signerer denne. De gamle bagvognene til simo blir mye brukt her også. Vi bruker seler på barna og de er stødige og har aldri vært noe problem med det. Verre er det med 3 hjulinger.

Hilsen ped.leder

Skrevet

Hilsen ped.leder.

signerer denne. De gamle bagvognene til simo blir mye brukt her også. Vi bruker seler på barna og de er stødige og har aldri vært noe problem med det. Verre er det med 3 hjulinger.

Hilsen ped.leder

Skrevet

Hilsen ped.leder.Anonymous poster hash: e8cc3...0df

Hilsen ped.leder

En liten digresjon bare: hvor lenge må dere vente på far? Lurer alltid på det når jeg ser nicket ditt ;)

Anonymous poster hash: 233a5...740

Skrevet

Hilsen ped.leder.

Hilsen ped.leder

Ja, 3 hjulinger er i hvert fall ikke trygge som sovevogner. De er ustødige og velter fort. Har opplevd vogner som velter når barnet kikker ut av kalesjen eller bøyer seg litt langt ut over kanten.

Men når dere snakker om bagvogner, er det med bagen i eller uten?

Skrevet

Vi hadde en gammel Brio vogn som vi brukte sportsdelen på. Den var vel fra rundt 1995 :P Ingen så rart på oss, men vi bytta den ut med Emmaljunga Scooter som ho har i bhg. istedet. Da kan vi bruke den hjemme også hvis vi trenger vogn

Skrevet

Hilsen ped.leder.Anonymous poster hash: e8cc3...0df

Hilsen ped.leder

En liten digresjon bare: hvor lenge må dere vente på far? Lurer alltid på det når jeg ser nicket ditt ;)

Anonymous poster hash: 233a5...740

haha :-) føler det stort sett er det vi gjør ettersom mannen jobber veldig mye. Dessuten har jeg et favoritt maleri jeg arvet av min bestemor som heter se, der kommer far (profilbilde) som jeg alltid trodde het venter på far da jeg var liten :-) har faktisk vurdert å bytte nick da..men kommer ikke på noe kult.

Skrevet

Jeg tenker på vogner som har en egen bagdel. Duovogn altså. :-)

Skrevet

En sånn en da altså?

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1036147&b_kid=0

Bær over med meg :wub: , har ikke barn selv enda. Jobber i barnehage, så prøver å forstå hvilken vogn som skulle være farlig. For når jeg tenker på bagvogn så tenker jeg på sånn med baggen i :

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=828731&b_kid=828748

Skrevet

En sånn en da altså?

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1036147&b_kid=0

Bær over med meg :wub: , har ikke barn selv enda. Jobber i barnehage, så prøver å forstå hvilken vogn som skulle være farlig. For når jeg tenker på bagvogn så tenker jeg på sånn med baggen i :

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=828731&b_kid=828748

ja. nettopp. en simo og emmaljunga har duo modeller og kombi modeller. en duvogn har en egen bagdel man setter på understellet. og en kombivogn har en bag man legger oppi sportsdelen. baggen på en duovogn er ofte romsligere enn baggen på kombivogner.

vi har duovogn. når sportsdelen står på understellet har jeg bagdelen lagret på mørkloftet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...