Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Noen som har vært i Bahamas? Kan dere anbefale det? vi lurer på å reise dit i vinterferien neste år. Vil bo på Atlantis Resort. Noen som har vært der? Hvordan er været der forresten? Tips og råd mottas med en stor takk Anonymous poster hash: f7759...4fa
Mononoke Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har vært der! Klimaet er varmt og fuktig, nydelige strender der. Mye fattigdom den plassen jeg var, husker ikke navnet. Nasseau kanskje? Anbefales å ta turen dit, men vet ikke om jeg ville vært så lenge på den siden av øya vi var på.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Høres bra ut! Vi kommer til å bo på Atlantis Resort. Men jeg finner ikke ut hvor det hotellet ligger. Men det er utrolig flott værtfall Gleder meg til vi reiser dit Andre som har vært i Bahamas? HI Anonymous poster hash: f7759...4fa
beibilykke Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har vært der. På nassau meg og mannen drømmer om å reise dit dere skal tenkte å få det til og !! Hehe Er kjempe fint der. Hyggelige folk. Deilig vær. Nydelige hvite strender med palmetrær og kokkosnøtter deilig. Vi var på cruise da! Stoppet innom et par øyer borti der cruise anbefales reiste med norwegian cruisline LUXUS!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå