Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Mini-me har nettopp fylt to, og jeg blir stadig forundret over fantasien og kreativiteten hennes. Vi spiste fiskepudding til middag for noen dager siden, det er storfavoritten. Det var litt sent, så det var begynt å bli mørkt ute. Hun gjorde meg oppmerksom på at månen ute (en halvmåne forøvrig) var så fin og lys. Hun falt helt bort der hun satt og stirret på den. Jeg la en skive stekt pudding på fatet hennes og gikk for å hente en kniv til å skjære den opp med. Da jeg kom tilbake til henne så jeg at hun hadde tatt den i hendene og begynt å tygge. Jeg skulle til å si at hun måtte vente til jeg hadde skåret den opp slik at hun kunne spise den med gaffelen sin. Men hun så unormalt konsentrert ut og tygget små biter med tydelig presisjon, så jeg stoppet opp og lurte litt på hva hun drev med. "Månefiskepudding" sa hun, mens hun holdt fiskepuddingen formet som en perfekt halvmåne opp mot vinduet. Nå øver vi på å tygge ut traktorer og ulike dyr av brødskiver og diverse. Neida... Har du en søt historie om noe fantasifullt og kreativt ditt barn har gjort/pleier å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Herlig hun er, jenta di! Anonymous poster hash: 1119d...12e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Åh, så nydelig Anonymous poster hash: 27c0c...7c3
CaptainHindsight Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Det der er sånn ca. det søteste jeg har hørt
MammantilNurket Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Det der er sånn ca. det søteste jeg har hørt Signerer *smelt*
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2013 Det der er sånn ca. det søteste jeg har hørt Signerer *smelt* Ja, hun er ganske så søt. Hihi. Angrer på at jeg ikke tok bilde av de to månene ved siden av hverandre, den ene utenfor vinduet og den andre innenfor. Det var litt av et syn! Det er tidvis ganske slitsomt med småbarn, men hjelpes så fantastisk underholdende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå