Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Vi vurderer å reise til Orlando sommeren 2014 og trenger masse reisetips.Skal ha med oss en 3 åring.Ønsker tips til hotell, eventuelle reiseselskap, flyselskap, informasjon og anbefalinger om parkene. Vær så snill å del deres erfaringer. Anonymous poster hash: 4d451...b4b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Anbefaler Floridays resort nederst på international drive. Store leiligheter med fullt kjøkken, vaskemaskin og tørketrommel. 2 bassengområder. Stille og rolig. Ca 7 min å gå på gangvei til stort supermarked. Ca 10 å gå til ett fantastisk outlet. Tar ca 25-30 min å kjøre til downtown Disney og disneyparkene. Vi syntes magic kingdom var dårlig, dyrt og slitt. Anbefaler universalparkene istedet. Vi var i den med Harry Potter world. Seaworld var fantastisk :-). Spis utrolig god biff på outback steakhouse, texmex på chewys eller chili. Første gang fløy vi ny- Orlando. Ofte en del venting i ny. Nå skal vi fly norwegian oslo-fort lauderdale. Det blir digg. Vi drar for 4 gang. Gled deg!!! Anonymous poster hash: ef91d...b84
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Anbefaler Floridays resort nederst på international drive. Store leiligheter med fullt kjøkken, vaskemaskin og tørketrommel. 2 bassengområder. Stille og rolig. Ca 7 min å gå på gangvei til stort supermarked. Ca 10 å gå til ett fantastisk outlet. Tar ca 25-30 min å kjøre til downtown Disney og disneyparkene. Vi syntes magic kingdom var dårlig, dyrt og slitt. Anbefaler universalparkene istedet. Vi var i den med Harry Potter world. Seaworld var fantastisk :-). Spis utrolig god biff på outback steakhouse, texmex på chewys eller chili. Første gang fløy vi ny- Orlando. Ofte en del venting i ny. Nå skal vi fly norwegian oslo-fort lauderdale. Det blir digg. Vi drar for 4 gang. Gled deg!!! Anonymous poster hash: ef91d...b84 Barna deres, hvor gamle? Har litt å si i forhold til valg av park Anonymous poster hash: 27bcb...337
Gjest @---;- Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Vi var der i sommer med to på henholdsvis 2,5 og 9. Sjekk for kombi billetter på nettet før du reiser. Mye å spare på det. Parken vi likte best var Sea World og Bush Garden i Tampa. Var og innom begge Universal parkene (Harry Potter er bare heilt fantastisk for min og eldste sin del ) Også var vi i aquatica (tror jeg det het). Stort badeland med vester til alle som ikke var svømmedyktige, men fantastisk å ligge i elven med vest både for stor og liten, og følge strømmen. Jeg og minste var i magic kingdom (ene Disney). Blei skuffa da det var så likt euro Disney med alt for mye folk. Angret på at siden vi først tok turen dit at vi ikke valgte animal kingdom. Bil er og noe man må ha, det samme med GPS hvis det ikke er integrert i bilen. Vogn valgte vi å kjøpe en paraply trille på wallmarth (eller noe slikt ). Betalte 19 dollar for den. Bleier var dyrt der borte. Husker ikke pris. Også har man outletts. Amerikanske merker er kjempe rimelig her. Det samme med sportsutstyr. Det er sikkert mye, mye mer og. Men, jeg misunner deg. Det var den mest aktive, men alikavel den beste ferien vi har hatt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Anbefaler Floridays resort nederst på international drive. Store leiligheter med fullt kjøkken, vaskemaskin og tørketrommel. 2 bassengområder. Stille og rolig. Ca 7 min å gå på gangvei til stort supermarked. Ca 10 å gå til ett fantastisk outlet. Tar ca 25-30 min å kjøre til downtown Disney og disneyparkene. Vi syntes magic kingdom var dårlig, dyrt og slitt. Anbefaler universalparkene istedet. Vi var i den med Harry Potter world. Seaworld var fantastisk :-). Spis utrolig god biff på outback steakhouse, texmex på chewys eller chili. Første gang fløy vi ny- Orlando. Ofte en del venting i ny. Nå skal vi fly norwegian oslo-fort lauderdale. Det blir digg. Vi drar for 4 gang. Gled deg!!! Anonymous poster hash: ef91d...b84 Barna deres, hvor gamle? Har litt å si i forhold til valg av park Anonymous poster hash: 27bcb...337 Vi var der første gang når ungene var 2 og 3 år. Stort barneområde i universalparken vi var i og. Anonymous poster hash: ef91d...b84
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 http://www.storsveen.net/reisedagbok-florida-2013/ Anonymous poster hash: 27bcb...337
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Anbefaler å leie hus. Det er enormt billig for god standard i området rundt Orlando, gjerne med eget basseng, jacuzzi, 4-5 soverom etc. Homeaway.com er fint for oversikt. Vi drar igjen til vinteren med en fireåring og en baby. Da kommer vi til å ha en trille som er kraftig nok til at han på fire kan hvile i den mens babyen henger i bæresele en stund. Besøker Magic Kingdom (som er fint for de under skolealder, men som flere sier ganske slitt og overbefolket), Sea World (som er super), Busch Gardens (som er ok og har dyr), Universal Islands of Adventure og en eller to av badeparkene. Om dere vil benytte noen av de litt spesielle spisestedene i parkene anbefales å booke bord lenge på forhånd. Vi bruker ellers dra med lite bagasje og handle en del klær og sko der borte, særlig på outlets. Alltid leiebil, og bilseter bruker vi å kjøpe på Walmart e.l. ved ankomst. Anonymous poster hash: 24e8d...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå