Smil! :D Skrevet 12. oktober 2013 #1 Del Skrevet 12. oktober 2013 Spør mannen din om det er tirsdag idag, på en lørdag! Ahh.. Ja, ja. Kl er 23.15 og det er tydeligvis lørdag, jeg legger meg tidlig fordi jeg må opp å amme x antall ganger og trøste en gutt på 3 som sannsynlig vil våkne inatt pga hoste.. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cdaisy Skrevet 13. oktober 2013 #2 Del Skrevet 13. oktober 2013 Henger meg på her jeg! - mister alt tids begrep og døgnrytme - ikke kan huske sist du dusja og pussa tenna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 13. oktober 2013 #3 Del Skrevet 13. oktober 2013 23:15 tidlig? Jeg blir smått panisk om klokka tikker forbi 22 og jeg ikke har begynt å forberede å legge meg Du vet du er i mammapermisjon når du: - instinktivt begynner å vugge på ipaden, når du ser en episode av True Blood som inkluderer babygråt - vugging generelt....vugging av handlevogna eller at du står rett opp og ned i butikken og rett og slett vugger frem og tilbake (og baby er hjemme). - overleverer baby når faren kommer hjem fra jobb, og er sjeleglad for å få gjort litt husarbeid og klesvask i fred og ro - syns du er heldig når du får gått på do eller tatt en dusj i fred og ro (type ikke må tisse så raskt du kan, eller ha en småsur baby på stellematta under hårvasken) - tenker veldig mye på sjokolade (pleier i hvert fall ikke ha det problemet når jeg jobber) - det ligger ammeinnlegg, smokker og gulpekluter over hele huset (litt pinlig når gjestene setter seg på et ammeinnlegg du glemte under pynteputa i sofaen....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonka Skrevet 14. oktober 2013 #4 Del Skrevet 14. oktober 2013 Blir skikkelig glad hvis det er noe som mangler hjemme, for da kan man ta en tur i butikken! Yay, en tur ut blant folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 15. oktober 2013 #5 Del Skrevet 15. oktober 2013 I går var jeg særs fornøyd med å få formiddagsluren til å klaffe med fremleggingen av statsbudsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illi85 Skrevet 15. oktober 2013 #6 Del Skrevet 15. oktober 2013 Enig i dette med vugging, tatt meg selv i å gjøre dette mange ganger på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliane Skrevet 16. oktober 2013 #7 Del Skrevet 16. oktober 2013 Endelig skal på kafe i byen og har en grunn til å stelle seg litt! Bare for å oppdage at kun det ene øyet har maskara.... (Ved kveldsstellet....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Del Skrevet 16. oktober 2013 - når man er på shopping enten kjøper barnetøy eller handler i kosetøyavdelingen til seg selv. Anonymous poster hash: 41cb2...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tromsøprinsen Skrevet 21. oktober 2013 #9 Del Skrevet 21. oktober 2013 Haha sååå enig i det med husarbeid! og det med shopping og det med småhandling på matbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 21. oktober 2013 #10 Del Skrevet 21. oktober 2013 At man er så trøtt etter å bli vekt hver 2-3 time hver natta at man faktisk glemmer å sove på dagen! Det har skjedd meg et par ganger. Står opp, er kjempetrøtt, babyen skal sove,gå tur, så ble turen lengre enn planlagt,komme hjem, babyen våkner, spiser mat, babyen sover, "skal bare" -ting som vaske klær/henge opp klær/ta ut av vaskemaskina/moppe gulv/rydde ett eller annet og så må... våkner babyen og så må man ut av døra for å hente de to andre barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 21. oktober 2013 #11 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg glemte å spise, så når hun endelig sov så måtte jeg dytte inn det jeg orket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 22. oktober 2013 #12 Del Skrevet 22. oktober 2013 Når du er på trening for første gang etter fødsel og skal ta i et skikkelig tak for bolledeigen. Så tenker du i et mikrosekund på mini som er hjemme, kjenner en gjenkjennende følelse i puppene og ser i de gigantiske speilene at du har to våte, runde flekker på frontpartiet. Midt mellom tjue bolere og tighte, blonde jenter i 20årene. Nais følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrillekruspersille Skrevet 23. oktober 2013 #13 Del Skrevet 23. oktober 2013 ..når du for engangs skyld har fått anledning til å reise på butikken/trening et eller annet alene og kjører nesten av veien av sjokk når du ser i bakspeilet at barnesetet i bilen er tomt og du tenker "herre**** har jeg glemt barnet en plass nå!" før du 2 sekunder senere kommer på at h*n er hjemme med pappaen. ...Synes det å få sove til klokken 08:00/08:30 er helt fantastisk og føler deg skikkelig uthvilt. (tidligere B-menneske:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Del Skrevet 31. oktober 2013 ...når du har fastet i 24 timer pga en undersøkelse på sykehuset og GLEMMER å spise når du endelig kan!! Anonymous poster hash: 3eeda...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bruker alt for lang tid på å levere storesøsken i Bhg. Snakker med alle de andre foreldrene og de ansatte... Trenger mer voksenkontakt! Anonymous poster hash: a6904...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Del Skrevet 31. oktober 2013 ..når du oppdager at "rompesalvene" til babyen egner seg godt til å smøre min såre og forkjølet nese med! Anonymous poster hash: 3eeda...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tintin200 Skrevet 2. november 2013 #17 Del Skrevet 2. november 2013 -oppretter forumbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå