Gå til innhold

Annet-boksen på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en hyggelig fyr ute på byen igår. Vi byttet nr og jeg sa at jeg skulle sende han en melding. Fant ham på facebook og sendte en melding der. Men så begynte jeg å tenke på om den meldingen havner i "Annet"-boksen siden vi ikke er venner...

Vi har noen felles venner, så da er det mulig at den havner i den vanlige innboksen. Jeg har ihvertfall tidligere fått mld fra noen jeg ikke har vært venn med i den vanlige innboksen, da vi har hatt felles venner.

Jeg angrer at jeg ikke sendte ham en vanlig melding, i tilfelle han ikke ser denne. Samtidig orker jeg ikke å gjøre det i tillegg, sånn at det blir dobbelt opp.

Store problemer man har ja... :rolleyes:

Spørsmålet blir da: Har dere fått meldinger i innboksen fra folk dere ikke er venner med? Med eller uten felles venner?

:)

Anonymous poster hash: b0280...fe5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg får melding fra noen utenom vennelisten min havner den alltid i annet boksen. Og det er jo dessverre slik at man ikke tenker på å sjekke den så ofte.

Lykke til, håper han ser den snart :)

Skrevet

Å jeg hater den annet boksen. Jeg oppdaget en gang en melding fra en jeg traff på utveksling som plutselig skulle et halvt år på utveksling hit og ville ha litt tips og råd og kjente ingen. Da jeg så den hadde deg gått et halvt år og han hadde dratt hjem igjen.. Drit pinlig.. Da turde jeg aldri å svare.. :P

Men hvis han har nr ditt ville jeg vare ventet og sett om han sender mld. Skjønner jo det er kjedelig, men gjør han ikke det så var det kanskje ikke den store kjærligheten uansett..? Send evt om en uke eller noe og si du er usikker på om han fikk den.

Lykke til!

Skrevet

Annet boks???

Uæææ, hvor er den?

Anonymous poster hash: 70691...9e5
Skrevet

Annet boks???

Uæææ, hvor er den?

Upps, fant den der ja. Meldinger var det der og :( Aldri lagt merke til det jeg

Skrevet

Jeg får meldinger fra folk med felles venner i annet-innboksen. Ser til stadighet folk diskutere i grupper om at de aldri får meldinger andre sier de har sendt. Annet-innboksen er en dum løsning, for folk ser ikke ut til å oppdage den før de får den påpekt. Den blir litt som en spam/søppelpost-mappe. Man får ingen varsel og må selv huske å sjekke den. Dere som ikke visste om den før nå bør ta en titt. Dere finner den nok fort.

Skrevet

Viser denne i mobilutgaven også ?

Finner ikke noe annet-boks jeg...

Skrevet

Hvor er denne ?

Jeg finner den ikke på mobilen, kun pc.

Hvis du trykker på det som heter meldinger på venstre side, så kommer du inn til innboksen. Øverst der står det innboks og ved siden av står det annet.

Skrevet

På mobilappen min er det et lite tannhjul man trykker på.

Skrevet

Finner ikke noen annet boks på ipad, hvor er den?

Anonymous poster hash: 9fd80...732

Skrevet

På min annet er de bare massemeldinger fra randomme menn .

Den som er oversatt på Google.... " masse kjære! din sin Sandra"

Ha ha , lurer på om de oppnår kontakt med noen ;)

Skrevet

Da er det altså sånn at hvis man har felles venner så kommer meldingen i vanlige innboksen?

Den er fortsatt ikke lest da...

HI

Skrevet

Da er det altså sånn at hvis man har felles venner så kommer meldingen i vanlige innboksen?

Den er fortsatt ikke lest da...

HI

Ikke hos meg. De havner uansett i annet.

Skrevet

Forresten... Du har jo avtalt med ham at du skulle sende melding. Hvis du har telefonnummeret, er det faktisk ikke noe i veien for å sende en - "Sjekk "annet" innboksen på facebook. ;)

Skrevet

Jeg vet, har tenkt det samme. Men venter et par dager til :)

Skrevet

Haha! Du er foreeeelska. ;) Du tøøøør ikke. ;)

Skrevet

Hehe, nei er litt feig...

Vi var begge enig om at det var veldig god kjemi der, men begge kom nylig ut av forhold med veeeldig dårlige erfaringer. Så vil liksom ikke presse på, vet ikke om noen av oss er klar for det sånn egentlig. Men vil ikke gå glipp av sjansen heller... ;)

Sender sikkert melding om en dag eller to :D

HI

Skrevet

Jeg fikk melding fra mange som ikke var venner da jeg solgte spisebordet mitt. De havnet i vanlig innboks. Aldri sett noen annet boks jeg. :-)

Gjest Morn du
Skrevet

Send nå en vente forespørsel da.

Jeg ville sendt en venneforespørsel jeg da ;)

Skrevet

Her havner kun meldinger i annet boksen dersom jeg ikke har felles venner med senderen.

Skrevet

Hvorfor klarer ikke folk å bare si ting sånn som de er?? Send han en sms og samtidig eller i en litt senere mld skriv at du har send en mld på facebook men er usikker på om den havnet i "annet" så derfor sendte du en sms i tillegg.

Anonymous poster hash: 75103...c8d
Skrevet

Jeg sendte en sms nå... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...