Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Har hatt hyperemesis og nå er halsbrannen plagsom.Er fortsatt kvalm, så usikker på om jeg får i meg gaviscon eller om jeg må prøve noe annet... Anonymous poster hash: 7de53...639
Siamese Hellhound Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Ooh. Litt sånn melkeaktig, bruspulveraktig...? Vet ikke om jeg hadde orket hvis jeg var kvalm. Det hjelper visst å tygge mandler også, har jeg hørt. Og Farris hjalp meg en stund, men ikke når den var som verst...
Caprica Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Helt grusomt...:-( Men eneste som funket. Måtte skylle ned med vann umiddelbart, ellers kastet jeg opp. Gah :-(
mamma'n til 2 :) Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Smaker kritt med søtsmak,syns jeg... Lovehearts,banan,mandler,tyttebærsyltetøy skal også hjelpe. Lovehearts gikk det mengder av her. God bedring :-)
Sjokoladebanan Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg syns det smaker en kombinasjon av murpuss og kritt. ;-) Konsistensen er også like fortreffelig. Men det er det eneste som hjelper. Ingenting annet tar det. Men de kunne godt ha gjort noen forbedringer i forhold til smaken.
HeltAnonym Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Link tyggetabl. Smaker mint. Funket for meg.. Vet ikke om du har prøvd det? Gaviscon synes jeg vr helt forferdelig!
Caprica Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 De siste mnd kunne jeg ikke drikke min elskede pepsi max, kun melk, vann og evt samarin. Jeg drakk mye samarin! Knasket i tillegg Novaluzid (tilsvarer Link) og Gaviscon når jeg skulle legge meg. Jeg hadde det ille, fikk til slutt svelgeproblemer pga refluks. Brukte blodfortynnende fram til uke 38 og etter det ble det bedre, men først etter fødsel forsvant plagene. Lovehearts funket aldri for meg, altfor svake. Ikke mandler heller.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg syns det smakte søtt kliss! Brakk meg hver gang jeg drakk det. Byttet heller over til Link tabletter, loveharts og 2 puter om natta.
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Smaker plaster. Hvertfall tablettene Men ble glad i smaken etterhvert, for det hjelper veldig! Kjøpte noen med mint smak nå. Men de syns jeg var kvalmende, faktisk! Som å spise en tube tannkrem.... Ugh! Så nå skal jeg kjøpe gaviscon isteden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå