Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Har de to siste mnd fått opptil fler uforutsette HØYE utgifter. Har alltid hatt en god buffer, alltid penger på konto, og aldri hatt purringer. Men nå, for første gang er vi raka blakke, buffer er tømt og vi har enda regninger som forfaller. Akkurat tømt alle kontoer for å få unna disse uforutsette utgiftene. En mnd til lønning og vi har kun til det mest nødvendige av mat og husholdningsartikler til oss og barnet. Hva gjør vi? Kan jeg ringe å utsette regningene? Vi har ingenting å selge, det vi har trenger vi.. For en grusom situasjon. Bekymrer meg så jeg ikke får sove om natta.. Huff.. Anonymous poster hash: 8e55a...973
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Utsett regninger eller lån penger av familie feks? Anonymous poster hash: fffbc...b15
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Først og fremst. Heldig hvis dette er første gang. For det andre, dere kan ringe om å utsette regningene, eventuelt dele de opp. Har dere huslån, kan dere sette det på vent til neste mnd? Familie dere kan låne penger av? Ikke mist nattesøvnen! Det ordner seg garantert! Anonymous poster hash: ca081...f10
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 er bedre å ringe og utsette regningene enn å la dem gå til purring osv. Kanskje dere slipper purring hvis dere kommer frem til em ordning/senere dato Kan noen av dere jobbe ekstra/ta ekstrajobb? Anonymous poster hash: f51d6...38e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Det er to regninger på tilsammen 7500 kr. Syns det er vanskelig å spørre om å låne en så høy sum.. Hvor lenge kan man utsette regninger? Anonymous poster hash: 8e55a...973
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Du kan ringe og spørre om utsettelse ja. Om dere vanligvis er flinke til å betale regninger vil nok ikke det være et problem Anonymous poster hash: a4f09...a0b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Tusen takk for svar. Da skal jeg ringe å høre om utsettelse på mandag. Så får vi gjøre det beste ut av det og i værste fall låne penger hvis det skjærer seg helt... Anonymous poster hash: 8e55a...973
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Hvis noe av det er studielån, huslån eller billån, sjekk om dere kan la være å betale denne måneden Anonymous poster hash: b7aa1...6c1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Spør banken om et par mnds avdragsfrihet på boliglånet. Anonymous poster hash: e1f54...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå