Gå til innhold

venter nr 3! noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en på 7,ei på 5 og er  nå (bare) 4 uker på vei med nr 3 :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to gutter på 9 og 6, og venter tredjemann (eller kvinne) i mars. :)

Skrevet

Jeg har to jenter, eldste på 8 og yngste 4 år. Venter en liten gutt i februar...gleder oss veldig, selv om vi vet at det blir travelt med tre.

Skrevet

ja,det blir veldig spennende...hvertfall i og med at de to andre er skolebarn begge to da :)

Skrevet

Vi venter nummer tre i januar/februar. Har ei jente på 6 og en gutt på 2 fra før. Vi gleder oss masse.

Skrevet

Venter nr 4 i januar :) 3 gutter fra før på 10år, snart 8år og snart 6år + at gubben har ei på 7 år :)

Skrevet

Venter nummer tre snart, da er søsken 5 og 10. Blir veldig stas. :-)

Skrevet

Har gutt på 6 og jente på 3 og venter neste i februar.

Skrevet

Haha....ja her var det mange erfaringer å hente......;-)
Venter nr 3 selv, så kan desverre ikke hjelpe deg. 

Skrevet

Venter nr 3 i juni, to jenter på 15 og 12 år fra før. Så lille frø er en skikkelig attpåkladd :))))

Skrevet

Vi har tre!!

Ikke noe problem i det hele tatt! Litt jobb (men med gode rutiner er det ikke noe problem !!) og veldig mye moro. De har stor glede av hverandre!!

Dere har mye å se fram til!

Og så heldig de er som har søsken!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har tre gutter på 8, 4 og 1 år. Det går veldig bra og jeg ønsker meg en til før flokken er komplett :)

Skrevet

Tre er toppers!

Trikset er å finne løsninger for minstemann. I motsetning til førstemann må nummer tre være med på masse forskellig. Ikke la la babyen bestemme hva familien skal gjøre. Gjør det dere pleier og ta med babyen. Du finner alltids et sted å amme eller skifte bleie. Babyer som er mye på farten lærer fort å sovne "overalt".

Skaff bæresele, bæremeis og pulk først som sist!

Av en eller annen grunn tåler visst tredjemann mye mer enn førstemann!

Det er stor underholdning i eldre søsken. Dette hjelper når man skal lage middag og ordne alle nødvendige ting.

Stol på deg selv og ikke stress!

Skrevet

Har en som er blitt 8 år, 5 år og er på overtid med nr 3 ;)

Barna gleder seg vilt til å få baby i hus, men ingen erfaringer å dele enda. Men mindre det blir fødsel snart da ;)

Utålmodig nå!!!! :D

Skrevet

Barna gleder seg vilt til å få baby i hus, men ingen erfaringer å dele enda. Men mindre det blir fødsel snart da ;)

så spennende..mine er jo i samme alder,eldstemann fyller 8 før denne blir født :) Masse lykke til med fødsel!

Skrevet

så spennende..mine er jo i samme alder,eldstemann fyller 8 før denne blir født :) Masse lykke til med fødsel!
Takk for det :D

Lukke til du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...