Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne tråden jeg tenker på:
http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144087545-julegavetips-for-oss-som-liker-å-starte-litt-før-jul/

Det er mange som trenger gode tips til billige julegave. :)

Anonymous poster hash: 9b8bd...47d

Fortsetter under...

NEI!! Hvorfor har du fjernet gis bort-tråden?! Den var jo så nyttig. SElv om den ikke ble brukt hver dag, så ble dan faktisk til stor hjelp for de som trenger det. Kan du ikke ha den sticky igjen?

Anonymous poster hash: 7d59c...751

NEI!! Hvorfor har du fjernet gis bort-tråden?! Den var jo så nyttig. SElv om den ikke ble brukt hver dag, så ble dan faktisk til stor hjelp for de som trenger det. Kan du ikke ha den sticky igjen?

Anonymous poster hash: 7d59c...751

Den har vært der lenge nok. Det er en grunn til at de på forespørsel opprettet et eget forum for slikt.

Anonymous poster hash: bf1d2...6c9

DET ER OVER 3MÅNEDER TIL JUL!

Ja jeg måtte skrike det ut. Hvis det første jeg skal se her inne hver dag i 3, 5 mnd til, er en juletråd, kommer jeg til å bli gæærn. Ja jeg trenger ikke lese den, men kan ikke unngå å se at den er der heller. Vær så snill a?

Dette er faktisk slett meg-grunn!

Anonymous poster hash: 85506...480

Jeg prøver å bytte litt innimellom, og i tråden står det at tråden er for de som er tidlig ute. 

Lar den ligge litt, så tar jeg den ned om en stund.

Tips gjerne om flere, så skal jeg bytte igjen etterhvert.

Og ikke slett deg da, please. :)

Annonse

DET ER OVER 3MÅNEDER TIL JUL!

Ja jeg måtte skrike det ut. Hvis det første jeg skal se her inne hver dag i 3, 5 mnd til, er en juletråd, kommer jeg til å bli gæærn. Ja jeg trenger ikke lese den, men kan ikke unngå å se at den er der heller. Vær så snill a?

Dette er faktisk slett meg-grunn!Anonymous poster hash: 85506...480

Slapp av litt da, og det er faktisk ikke mer enn 2 mnd og 10 dager til juaften ;-)

Jeg opprettet tråden for å selv slippe å bli gal i desember, og jeg tipper flere enn meg ønsker å komme i gang med planlegging av gavekjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...