Gå til innhold

Bakovervendt bilstol som tar lite plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bil med bare 2 dører, og nyfødtsetet passer akkurat såvidt inn i bak. Da må passasjeren sitte nesten helt i vinduet. Vi skal snart over til nytt sete og trenger et som tar mindre plass enn nyfødtsete.

Tips?

Anonymous poster hash: a14d7...0a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindre plass en nyfødtsete? Gi endelig beskjed om du finn eitt, bilstol nr 2 er "doningar" det eg har sett.

Meinar å ha hørt at britax sine er snertne (relativt sett, tek større plass enn nyfødtsetet). Ellers hadde ei venninne av meg eit bakovervendt maxicosi i ein 3 dørs mitsubishi colt, men å seie det var god plass framme ville vere ein overdrivelse.

Skrevet

Britax hi way er det minste. Det kan plasseres i midten bak også.

Anonymous poster hash: 5a590...6a5

Skrevet

Mindre plass en nyfødtsete? Gi endelig beskjed om du finn eitt, bilstol nr 2 er "doningar" det eg har sett.

Meinar å ha hørt at britax sine er snertne (relativt sett, tek større plass enn nyfødtsetet). Ellers hadde ei venninne av meg eit bakovervendt maxicosi i ein 3 dørs mitsubishi colt, men å seie det var god plass framme ville vere ein overdrivelse.

Kjører en bitteliten ford ka. Synes nyfødtsetet ser veldig bakoverlent ut (acta graco med base) og tar mye plass. Sikkert mer pga basen. Hadde håpet neste sete tok mindre plass pga at de sitter mer rett.

Skrevet

Britax hi way er det minste. Det kan plasseres i midten bak også.

Anonymous poster hash: 5a590...6a5

Hvilken midten. Hehe, bilen har 4 seter :)

Skrevet

Jeg har hatt en britax hi way i en Seat arosa. Tar liten plass, fikk skvist inn en person foran til og med, men det var trangt :P

Anonymous poster hash: 80d18...6f4

Skrevet

Britax max way er laget for å passe inn i litt mindre biler, og jeg syns ikke det tar større plass enn Besafe izi sleep vi brukte før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...