Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Og syntes du det var helt greit å gjøre? Anonymous poster hash: cc704...2a0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Ja. Og ja Anonymous poster hash: 6110d...adf
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 ja, 3 forskjellige. de fortjente det.! Anonymous poster hash: 9047e...4a0
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Ja. En fremmed kom opp bakfra en gng jeg sto ved bardisken. Klemte meg fast ved å lene seg inntil meg og kjørte hånda opp i skrittet på meg mens han hvisket "du liker det så godt, atte!". Da spant jeg rundt og ga han en ørefik så det sang, og det synes jeg fortsatt at var helt på sin plass.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Jepp. To ganger og begge gangene brukte jeg knytteneven. Angrer ikke et sekund. Han fortjente hvert et slag han fikk, den utro manipulerende sjuke drittsekken. Likevel elsker jeg ham. - ja, jeg er nok ikke helt i vater. Og det er desverre hans fortjeneste. Anonymous poster hash: 564d0...daa
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Enda bedre hadde det vært om han slo tilbake slik at jeg hadde fått en unnskyldning til å kjøre kneet opp i skrittet på ham. Phu! Det var godt å få det sagt!! Anonymous poster hash: 564d0...daa
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, to ganger. Ene gangen var jeg 11-12 år gammel og satt og spilte kort i campingvognen til ei venninne og ei venninne av henne. Storebroren til venninne av venninnen kom inn, han var en 15-16. Han begynte å tafse meg på innsiden av låret. Jeg satte ikke pris på det og tok vekk hånden hans et par ganger. Til slutt ba jeg han om å slutte med det. Det gjorde han ikke, han prøvde en gang til. Da klikket jeg helt uten å tenke og kjørte en knyttneve rett i haken på han. Først ble han helt paralysert og sjokkert, så kom han etter meg, men lillesøsteren hans og venninnen min stilte seg i mellom og fikk dyttet han ut. Andre gangen var hjemme hos en venn (eks-venn), da var jeg atten han var noe sted i midten/slutten av 20-årene. Han drakk seg full mens vi satt og så en film. Han også begynte å tafse meg på innsiden av låret. Samme historie, til slutt klikket jeg, slo til han så han falt i gulvet (han satt på armelenet på sofaen). Så gikk jeg og hentet jakken min og dro. Og så aldri den fyren igjen. Anonymous poster hash: c5254...fc4
Gjest Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, exmann min da ha sa at jeg skulle fjerne den siste ungen med han! Ville bare ha to, men det jeg ikke visste var at horebukken hadde ei på si! Og den siste ungen er faktisk den han han mest kontakt med i dag
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, exmann min da ha sa at jeg skulle fjerne den siste ungen med han! Ville bare ha to, men det jeg ikke visste var at horebukken hadde ei på si! Du får hilse og be han om å fjerne noe da... *hint, hint* Anonymous poster hash: c5254...fc4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Nei faktisk ikke. Jeg mener generelt at å måtte ty til vold er tapete og et tegn på manglende ordforråd. Det løser ikke en dritt. Unntaket ville nok vært om jeg hadde blitt utsatt for det Himmel og hav beskriver. Da var det på sin plass. Anonymous poster hash: 17ce9...db8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Ja når noe presset seg på meg, sparket og slo Anonymous poster hash: fb852...023
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Slo kjæresten min da han var utro. Anonymous poster hash: a6f5c...94f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Off.... skjønner dere som gjorde det i selvforsvar. Men dere andre..... ville dere sagt at en kvinne hadde fortjent å bli slått med knyttet neve av en mann dersom hun hadde vært bitch? Synd at dere synes vold er helt ok. Anonymous poster hash: 38fbc...a80
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 Nei, ikke siden tidlig på barneskolen når jeg dæljet til broren min. Jeg har opplevd litt av hvert fra menn, som utroskap o.l. men slike ting kunne aldri få meg til å slå. Eneste grunnen jeg noengang kan se for meg at jeg skulle slå i er om det var selvforsvar, om en mann angriper meg altså, jeg slår ikke bare fordi jeg er sint eller såret. Anonymous poster hash: d5fb4...1b3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #15 Skrevet 12. oktober 2013 Ja. Og han slo meg tilbake. Fortjent spør du meg, for vold har ingen unnskyldning! Anonymous poster hash: 08f5e...128
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #16 Skrevet 12. oktober 2013 Off.... skjønner dere som gjorde det i selvforsvar. Men dere andre..... ville dere sagt at en kvinne hadde fortjent å bli slått med knyttet neve av en mann dersom hun hadde vært bitch? Synd at dere synes vold er helt ok. Anonymous poster hash: 38fbc...a80 Jeg mener at jeg handlet i selvforsvar begge gangene. Hvorfor, det kan jeg ikke si her. Desverre. Anonymous poster hash: 564d0...daa
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #17 Skrevet 12. oktober 2013 Slo ned en mann som prøvde å voldta meg, så den syns jeg var helt på sin plass. Ett spark og han lå på bakken (ikke i skrittet heller. Gikk kampsport og vi hadde selvforsvarskurs, så ett triks jeg læte derfra virket. Imponert over at jeg klarte å holde meg rolig nok til å klare å sette en så rask stopper for det) Fika til min ex-mann engang. Vel fortjent det også, og med det så skjønte han at nå var forholdet over. Anonymous poster hash: 80675...ab9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #18 Skrevet 12. oktober 2013 Slo ned en mann som prøvde å voldta meg, så den syns jeg var helt på sin plass. Ett spark og han lå på bakken (ikke i skrittet heller. Gikk kampsport og vi hadde selvforsvarskurs, så ett triks jeg læte derfra virket. Imponert over at jeg klarte å holde meg rolig nok til å klare å sette en så rask stopper for det) Fika til min ex-mann engang. Vel fortjent det også, og med det så skjønte han at nå var forholdet over. Anonymous poster hash: 80675...ab9 Hva slags triks var det? :0) Anonymous poster hash: 08f5e...128
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #19 Skrevet 12. oktober 2013 Off.... skjønner dere som gjorde det i selvforsvar. Men dere andre..... ville dere sagt at en kvinne hadde fortjent å bli slått med knyttet neve av en mann dersom hun hadde vært bitch? Synd at dere synes vold er helt ok. Anonymous poster hash: 38fbc...a80 Forskjellen er at når en mann slår så slår han hardt og skader. Når en kvinne slår så er det bare en karamell som fort går over for mannen. Så han tar ikke skade. Anonymous poster hash: c5254...fc4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #20 Skrevet 12. oktober 2013 Off.... skjønner dere som gjorde det i selvforsvar. Men dere andre..... ville dere sagt at en kvinne hadde fortjent å bli slått med knyttet neve av en mann dersom hun hadde vært bitch? Synd at dere synes vold er helt ok. Anonymous poster hash: 38fbc...a80 Forskjellen er at når en mann slår så slår han hardt og skader. Når en kvinne slår så er det bare en karamell som fort går over for mannen. Så han tar ikke skade. Anonymous poster hash: c5254...fc4 Tuller du? Det finnes da nok av menn som har blitt rundjult av damer. Anonymous poster hash: 08f5e...128
Gjest Frøken Regine Skrevet 12. oktober 2013 #21 Skrevet 12. oktober 2013 Slo til en fyr som hamra laus på bror min. Han svarte med å knekke nesa mi. AU AU!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. oktober 2013 #22 Skrevet 12. oktober 2013 Ja. En gang ute på byen da det var 2 menn som prøvde å sjekke meg opp, jeg sa nei men de ga seg ikke. Fikk de kastet ut . Men når jeg skulle gå sto de utenfor og ventet på meg. De fortsatte og jeg sa nei flere ganger. Plutselig kalte han ene meg hore, da klikket det for meg og jeg ga han en saftig ørefik så han gikk rett i bakken og han lå på bakken og skreik : det var ikke jeg som sa det , det var ikke jeg som sa det. En annen gang var når x min fløy på meg . Han tok kveletak på meg , kastet meg ned en trapp og knakk fingeren min. Da klorte jeg han dypt opp i ansiktet og gå han en saftig blåveis.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #23 Skrevet 12. oktober 2013 Off.... skjønner dere som gjorde det i selvforsvar. Men dere andre..... ville dere sagt at en kvinne hadde fortjent å bli slått med knyttet neve av en mann dersom hun hadde vært bitch? Synd at dere synes vold er helt ok. Anonymous poster hash: 38fbc...a80 Forskjellen er at når en mann slår så slår han hardt og skader. Når en kvinne slår så er det bare en karamell som fort går over for mannen. Så han tar ikke skade. Anonymous poster hash: c5254...fc4 Det stemmer ikke. Jeg klinte til min eks med knyttneven. Han gikk i bakken og hadde vondt i kjeven ei uke etterpå. Jeg blir visst sterk når jeg blir sint... Ei jente i klassen min på ungdomsskolen knuste kraniet på en annen gutt pga mobbing i mange år. Det var ikke bare et slag da... Anonymous poster hash: 40d11...6de
Nettie+jentungen Skrevet 12. oktober 2013 #24 Skrevet 12. oktober 2013 Har aldri slått noen og er i mot vold. MEN enkelte ganger er vold den eneste løsningen.. dessverre..
Bustetroll Skrevet 12. oktober 2013 #25 Skrevet 12. oktober 2013 Noen ganger på byen..en gang på byen, han jeg var sammen med da holdte på å le seg i hjel, og etterlignet meg i mange mnd etterpå. For jeg hadde liksom tatt han sånn (hvis noen skjønner hva "sånn" er) i skjorta med den ene handa, så gitt han en midt i fleisen med den andre. Skikkelig Movie-slag. Dette var en kar som kom bak meg midt på gata, og kløyp meg hardt i rumpa, og det er ikke lurt å gjøre på meg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå