Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Småen har alt vokst ut av Cybex Cirona og jeg må kjøpe et nytt sete til ham. Jeg trenger opplagt et stort sete, men jeg må samtidig kunne bruke bilen! What to do?! Noen songar tips til et sete med stor plass til barnet, men som tar liten plass i bilen? Vil gjerne ha ham bakovervendt noen år til! Anonymous poster hash: e9bd5...eb5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Ville ha prøvd britax max-way eller multi-tech. Evt two way. Alle har ganske mye større plass til barnet enn sirona, uten at de tar all verdens plass i bilen. Babyshop har en bilstolkampanje neste uke, så om du bor i nærheten av en kan du sjekke hvilken dag det er i den butikken, og dra innom og få hjelp til å prøve i bilen. Anonymous poster hash: befa8...3fc
Gustav Klitt Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Vi har Britax Multi-tech, tror jeg. Er det den som går fra 9-36 kg, med justeringer underveis? Han er tre år og 16-17 kg nå, sitter bakovervendt. Det går bra, men det er ikke veldig god plass til beina i passasjersetet foran - vi har da altså Ford Focus kombi (? ikke stasjonsvogn).
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har stasjonsvogn, så litt bedre plass enn combien. Jeg er høy, og mannen det samme, så det må gå an å sitte i passasjersetet uten å kappe bena... Anonymous poster hash: e9bd5...eb5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Takk for tips forresten Anonymous poster hash: e9bd5...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå