Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og var den vond? Ligger her med ekstremt mensen smerter. Poden er øyeblikk 11 mnd ( ammer fortsatt på natten)og har ikke sett tegn til tante rød enda. Derimot har jeg ekstreme smerter nå og lurer på om det er den som melder seg. Aldri hatt slike smerter ved mensen tidligere .. Hadde jeg vært gravid hadde fødselen vært på vei nå for å si det slik...

Fortsetter under...

Jeg sluttet og amme når småen var 10, 5 mnd og jeg fikk tilbake mensen når han var 13 mnd. Hadde skikkelig mensen smerter i to uker før den kom, utrolig vondt, akkurat som svake rier. Og jeg har aldri vært plaget men memsensmerter.

Snuppa mi er 14 mnd, og jeg har hatt tre menstruasjoner siden fødselen. Den første var ganske vond, den andre var utrooolig mye blod, og den tredje var litt mer normal. De stabiliserte seg også litt mer og mer, lang tid mellom første og andre, og så litt over en måned til tredje. Nå prøver vi på vårt andre barn, så jeg håper jeg slipper dette mensentullet på leeenge ;)

Fikk min nå på onsdag og da var snuppa 11 1/2 mnd. Ammer fortsatt om natten, men begynner å gå tom. Hadde veldig menssmerter i to uker før den kom, men de er nå ikke så ille, men presset i ryggen som er vanlig for meg har komt å byttet de ut. Der er det veldig vondt. Blør litt mindre enn hva jeg pleier og det er deilig.

Annonse

Har nylig fått mensen tilbake selv om junior er bare 3 mnd. og jeg fullammer fortsatt. Var litt uggen i forkant og hadde stikking i magen ved et par anledninger, men tenkte ikke på mensen siden vi i teorien ikke skal få den tilbake når ammer... Ble skikkelig skuffa, hadde håpet på en pause fra jævelskapen :(

What?? Er det mulig at det kan ta så lang tid å få igjen mensen?

Jeg fikk den tilbake 2,5 mnd etter fødsel, har amma hele tiden (han er 13 mnd nå).

Den har vært ca stabil, syklus på 27-33 dager.

Men er gravid igjen nå, ble det når guttungen var 10-11 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...