Gå til innhold

Rimelig og gode bilstoler..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha to ekstra stoler, for tiden avhengig av to biler for henting og bringing i barnehagen.

De to vi har er Graco, en bakovervendt og en forover. De tar mye plass og jeg lurte på to som er ganske smale. Gjerne som kan snuse etterhvert og bruke bilselen.

De skal stå ved siden av hverandre uten plass mellom.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biltema selger stoler til rundt 400 kroner. Kjempebillig og greit.

Anonymous poster hash: d6f77...aa8

Skrevet

Snuse faktisk! Haha. Snues! Autocorrect!

Skrevet

Er du klin gal? Ville ALDRI brukt dem til ungene mine! Bilseter er IKKE stedet der man sparer inn!

Anonymous poster hash: bde2a...f7d

Skrevet

Er du klin gal? Ville ALDRI brukt dem til ungene mine! Bilseter er IKKE stedet der man sparer inn!

Hadde nok ikke gått til innkjøp av bilstol til 400 kroner. Men de må jo ikke koste flere tusen heller for å være bra.

Lurte bare på om noen hadde tips.

Skrevet

Kjøp nå iallefall de mer kjente merkene. MaxiCosi, BeSafe, Acta Graco. Da vet du at de er testet og godkjente og relativt bra. Så kan du heller se hva som er billigst av dem eller se etter tilbud.

Skrevet

Vi har eit britax two-way i bil nr 2. Kostar ca 2500 til vanlig, men er ofte på tilbod. Vi betalte 1299. Det kan ikkje brukast som beltestol, men bak- og framover frå 9-25 kg. Heilt ok sete, men litt bratt i ryggen til dei aller minste. Det er relativt smalt og plasseringsvennlig.

Skrevet

Jeg har ikke barn enda, driver å prøver, så har dermed ikke satt meg inn i dette med bilstoler. Men, finnes det ikke krav til testing av stoler som skal selges? Må de ikke godkjennes før de legges ut for salg?

Anonymous poster hash: 754d3...4b3

Skrevet

Vi fant bilstoler til halv pris på vinterstid pga at det var utgående modeller. Dette var 7 år siden, men regner med slike tilbud dukker opp på vinteren fortsatt når 2013 modellene utgår og 2014 modellene kommer inn.

De gamle modellene er jo fortsatt like trygge.

Skrevet

Britax two way elite er gode.

Fast lavpris på 1990,- og kan brukes fra 9-36 kg.

Bakovervendt, fremovervendt og som beltestol.

Skrevet

Ville sett på cybex pallas (2fix). Er forovervendt, men med pute, og kan gjøres om til beltestol når ungen bikker 18 kg. Denne kan de ha til de inne trenger stol lenger :) fra 9 kg

Skrevet

Biltema selger stoler til rundt 400 kroner. Kjempebillig og greit.Anonymous poster hash: d6f77...aa8

Er du klin gal? Ville ALDRI brukt dem til ungene mine! Bilseter er IKKE stedet der man sparer inn!Anonymous poster hash: bde2a...f7d

Jeg har ikke barn enda, driver å prøver, så har dermed ikke satt meg inn i dette med bilstoler. Men, finnes det ikke krav til testing av stoler som skal selges? Må de ikke godkjennes før de legges ut for salg? Anonymous poster hash: 754d3...4b3

Joda det skal testes men noen synes tydeligt vis det ikke er godt nok ;) å er gjennom samme testene som alle andre bilstoler.

Anonymous poster hash: cf6ae...7a0

Skrevet

De godkjenner oppblåsbare stoler! Og kravene til godkjenning er ikke endret på 50 år! At noen gambler med barnas liv får de stå for selv.

Skrevet

Det kan du si, som sikkert hover inn en million i året.

Skrevet

Da er det faktisk bedre å kjøpe et brukt, men skikkelig sete, enn å kaste bort penger på usikkert ræl.

Skrevet

BeSafe easy Go koster vel bare 1700 kr !

Anonymous poster hash: 0a51f...3a5
Skrevet

Acta graco Cosmic comfort. Er tilbud på lek.mer

nå mener jeg og huske. Har 3 stk og er kjempefornøyd. Har 2 bakovervendt i en liten golf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...