Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Unnskyld meg, jeg er verken sjalu, missunnelig, eller for mye opptatt av damen. Men... Jeg elsker interiør, og har en del sider jeg følger med på, deriblant hennes. Men synes denne damen kan ikke være helt god.. For ei uke siden, ordnet hun det ene rommet som gjesterom/datarom. Nå har hun omgjort det rommet til gutterommet. ???? Det kan ikke være særlig sunt å drive på sånt.. Det er hennes jobb og alt det der, ja jeg skjønner, men bytte ut hver uke...jaja... Anonymous poster hash: f4514...179
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Er det rart mannen er gått fra henne? Anonymous poster hash: 11bc6...1fb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Er det rart mannen er gått fra henne? Anonymous poster hash: 11bc6...1fb Khm, nei. Anonymous poster hash: f4514...179
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg skjønner virkelig ikke at hun orker, hun klarer da ikke å bære alle de møblene opp og ned selv? Stakkars hjelpere. Hvorfor ikke være fornøyd en liten stund i det minste. Blir sliten bare av å se på bloggen. Anonymous poster hash: 11bc6...1fb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Dere har ikke tenkt på at hun faktisk bruker disse 'oppussingene' som reklame for sin egen butikk da?? Hun bruker jo ting fra sin egen butikk til disse prosjektene, og bloggen er et fint sted for litt billig reklame. Dessuten må vel folk få liv å gjøre som de vil uten at folk skal begynne å slenge om seg med diagnoser. Herregud! Anonymous poster hash: 56dc6...966
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Dere har ikke tenkt på at hun faktisk bruker disse 'oppussingene' som reklame for sin egen butikk da?? Hun bruker jo ting fra sin egen butikk til disse prosjektene, og bloggen er et fint sted for litt billig reklame. Dessuten må vel folk få liv å gjøre som de vil uten at folk skal begynne å slenge om seg med diagnoser. Herregud! Anonymous poster hash: 56dc6...966 Ja, jeg skjønner det. Men å bytte ut møbler og diverse hver uke? Det blir litt for sært. Og hun er en offentlig person, så synes det er lov å diskutere. Om du mener det er "herregud" så ikke kommenter. Anonymous poster hash: f4514...179
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Dere har ikke tenkt på at hun faktisk bruker disse 'oppussingene' som reklame for sin egen butikk da?? Hun bruker jo ting fra sin egen butikk til disse prosjektene, og bloggen er et fint sted for litt billig reklame. Dessuten må vel folk få liv å gjøre som de vil uten at folk skal begynne å slenge om seg med diagnoser. Herregud! Anonymous poster hash: 56dc6...966 Ja, jeg skjønner det. Men å bytte ut møbler og diverse hver uke? Det blir litt for sært. Og hun er en offentlig person, så synes det er lov å diskutere. Om du mener det er "herregud" så ikke kommenter. Anonymous poster hash: f4514...179 Det er forskjell på å diskutere folk og det å si at man er psykisk syk fordi man gjør andre valg enn en selv. Man kan godt være uenig i hennes prioriteringer, men det der er langt over grensen. Derfor 'herregud'. Anonymous poster hash: 56dc6...966
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Hun er hun. Hvorfor sitte å lage innlegg om en denne damen? La hun få leve akkurat det LIVET hun ønsker og skjerp dere. Flaut. Anonymous poster hash: a2f64...bd0
Gjest MMJ Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 ... noooooen på DIB er i allefall sykelig opptatt av denne dama...? Eller? Synes stadig det er noe innlegg om henne... jaujau!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Hun er hun. Hvorfor sitte å lage innlegg om en denne damen? La hun få leve akkurat det LIVET hun ønsker og skjerp dere. Flaut. Anonymous poster hash: a2f64...bd0 Ja, skjerpe meg. Anonymous poster hash: f4514...179
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 ... noooooen på DIB er i allefall sykelig opptatt av denne dama...? Eller? Synes stadig det er noe innlegg om henne... jaujau! Så du tør påstå at jeg er syklig opptatt av henne og jeg starter alle innlegg? Hm, javel. Anonymous poster hash: f4514...179
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Og hvor står det at mannen har gått? De ble jo sammen igjen for en stund siden og kjøpte jo hus for ikke så alverdens tid tilbake. Anonymous poster hash: 6377c...7e4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Og hvor står det at mannen har gått? De ble jo sammen igjen for en stund siden og kjøpte jo hus for ikke så alverdens tid tilbake. Anonymous poster hash: 6377c...7e4 Det står i bloggen. Mannen flytter i leilighet til uka o hun blir i huset med barna. Hun har visstnok funnet se nytt offer. Anonymous poster hash: f4514...179
Gjest MMJ Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 ... noooooen på DIB er i allefall sykelig opptatt av denne dama...? Eller? Synes stadig det er noe innlegg om henne... jaujau! Så du tør påstå at jeg er syklig opptatt av henne og jeg starter alle innlegg? Hm, javel. Anonymous poster hash: f4514...179 Heter du noen? Føler du deg støtt?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #15 Skrevet 12. oktober 2013 Nå vet ikke jeg hvem denne damen dere snakker om er, men jeg har lest en del artikler den siste tiden om utbrente damer som streber etter å framstå perfekt til enhver tid. Kanskje hun faller i den kategorien?? For mange er det viktig å framstå som lykkelig og perfekt. Jeg kjenner noen som framstår som veldig lykkelig og perfekt på facebook, men jeg vet at i virkeligheten er situasjonen en helt annen, mye krangling, dårlig økonomi (selv om det ikke virker slik, luksusfellen neste) osv. Anonymous poster hash: 3c86c...542
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2013 #16 Skrevet 12. oktober 2013 Det er greit å diskutere offentlige personer, men spekulasjoner og ryktespredning er ikke ok. Derfor er deler av den opprinnelige tittelen moderert vekk. Vi holder også et øye med resten av tråden. Himmel og hav Brukermoderator.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #17 Skrevet 12. oktober 2013 Dere har ikke tenkt på at hun faktisk bruker disse 'oppussingene' som reklame for sin egen butikk da?? Hun bruker jo ting fra sin egen butikk til disse prosjektene, og bloggen er et fint sted for litt billig reklame. Dessuten må vel folk få liv å gjøre som de vil uten at folk skal begynne å slenge om seg med diagnoser. Herregud! Anonymous poster hash: 56dc6...966 Ja, jeg skjønner det. Men å bytte ut møbler og diverse hver uke? Det blir litt for sært. Og hun er en offentlig person, så synes det er lov å diskutere. Om du mener det er "herregud" så ikke kommenter. Anonymous poster hash: f4514...179 Det er forskjell på å diskutere folk og det å si at man er psykisk syk fordi man gjør andre valg enn en selv. Man kan godt være uenig i hennes prioriteringer, men det der er langt over grensen. Derfor 'herregud'. Anonymous poster hash: 56dc6...966 Og nå ser jeg at overskriften plutselig er forandret, og det med psykisk sykdom er tatt vekk... Siden hovedinnlegget er skrevet av en anonym, lurer jeg på hvordan du har klart det? Anonymous poster hash: f06ac...fb1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #18 Skrevet 12. oktober 2013 Det er greit å diskutere offentlige personer, men spekulasjoner og ryktespredning er ikke ok. Derfor er deler av den opprinnelige tittelen moderert vekk. Vi holder også et øye med resten av tråden. Himmel og hav Brukermoderator. Ah! Her kom svaret. Takk for det. Det var en godbeslutning. Synes ikke noe om sånt jeg heller. Anonymous poster hash: f06ac...fb1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #19 Skrevet 12. oktober 2013 Og hvor står det at mannen har gått? De ble jo sammen igjen for en stund siden og kjøpte jo hus for ikke så alverdens tid tilbake. Anonymous poster hash: 6377c...7e4 Det står i bloggen. Mannen flytter i leilighet til uka o hun blir i huset med barna. Hun har visstnok funnet se nytt offer. Anonymous poster hash: f4514...179 Link til Innlegget hvor det står? Anonymous poster hash: e7ab8...256
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #20 Skrevet 12. oktober 2013 Noen har strikking som hobby, noen har hest, noen har motorsykler. Camilla har interiør som hobby og jobb. Ja, alle har vi våre interesser. Så la henne ha sine da. Og spekulere i og sette ut rykter på hvorfor hun og mannen har gått fra hverandre synes jeg er uting. La jenta være i fred. Sikkert tøft nok for henne å gå igjennom et brudd uten at en haug med sladrekjerringer skal spekulere i hvorfor og derfor. SÅ DET SÅ! Ha en fin dag uten å måtte irritere seg over hvorfor noe bytter om i rommene i huset PS. Dere kan jo få en ny snakkis. Jeg har byttet gardiner på soverommet for andre gang på 14 dager :)Gæær'n kjerring jeg Anonymous poster hash: c7311...676
Englenemine Skrevet 12. oktober 2013 #21 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva hun driver med , men jeg tenker litt på barna som må omgåes alt det utstillingsstæsjet. Var et bilde lagt ut her for en stund siden av stua. Eh hvor skulle de sitte i den sofaen med alle putene , kun hvit og beige og lite barnevennlige farger. Krims krams på hver cm . Det synes jeg er litt synd for ungene at ikke huset ser ut som de kan bruke det. Og den skiftingen må være litt stressende for dem og. Om hun skifter puter, pledd, lys, lykter, pynt generelt hver uke er all good men hele rommet ? Hun har da en butikk å styre sånn med der ingen trenger å bo i denne stressende skiftinga.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #22 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg synes hun ser forferdelig sliten ut. Anonymous poster hash: 69ebd...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå