Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Har noen spørsmål jeg håper noen har lyst til å svare på: *Hvor arbeider du ? (privat eller offentlig) *Årslønn? *Pensjonsordning? *Ytelsesbasert- eller innskuddsbasert pensjon *Hva har du evt. av goder? Anonymous poster hash: ebbaf...ae8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Har noen spørsmål jeg håper noen har lyst til å svare på: *Hvor arbeider du ? (privat eller offentlig) *Årslønn? *Pensjonsordning? *Ytelsesbasert- eller innskuddsbasert pensjon *Hva har du evt. av goder? Anonymous poster hash: ebbaf...ae8 Offentlig. Sykehuset på føden. Ingen spesielle goder uten billig trening og selvfølgelig pensjonsordning Lønn 100% er jeg usikker på, 300 000 kr og noe. Jeg jobber redusert. Anonymous poster hash: cffae...792
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Har noen spørsmål jeg håper noen har lyst til å svare på: *Hvor arbeider du ? (privat eller offentlig) *Årslønn? *Pensjonsordning? *Ytelsesbasert- eller innskuddsbasert pensjon *Hva har du evt. av goder? Anonymous poster hash: ebbaf...ae8 Jobber på poliklinikk på sykehus, 100% stilling. Tjener 362 000 kr i året, men er i lønnsforhandlinger nå da jeg ligger mellom 15 000 og 25 000 kr lavere enn andre i lik stilling med lik ansiennitet. Har offentlig pensjonsordning. Goder ansatte på sykehuset får er: rabatt på treningssenter. Lån av sykehusets hytter. Rabatterte billetter til Tusenfryd hvert år. Tilbud om rabatterte billetter til kino, teaterforestillinger ol innimellom. Slike ting. Anonymous poster hash: 2a6fb...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå