Gå til innhold

Uff for et system i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Torsdag kvelden så skulle jeg vaske noe i vaskemaskin, på kortprogram. I løpet av de 30min. så har det da lekket vann fra skuffen 4 ganger.

Ringte til Miele service tidlig Fredag, og de får ikke sett på det før Fredag 25.okt.

Er det mulig???? Jeg har 2 unger, og vaskemaskinen er ofte i bruk, har ikke råd å være så lenge uten maskin.

Har hatt den i 3 år, så har ikke så veldig lyst å kjøpe ny. Fikk tips å vaske skuffen(det gjør jeg jevnlig) og ha i varmtvann der hvor skuffen er. Gjorde det igår, og startet maskin på nytt, men da lekket det ut mye mer vann enn før. Da stengte jeg den helt.

Uff, for et drittsystem det er i Norge, vente vente og vente...

Anonymous poster hash: 95360...c30

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Dette er vel ikke Norge sin feil? Men Miele sitt service system det er noe galt med vel?

Kan liksom ikke klandre det norske systemet for at vaskemaskinen din ikke fungerer som den skal..

Skrevet

Fikk samme beskjed for et par år siden. Var 2-3 ukers venting. Jeg spurte om jeg skulle vaske for hånd de to ukene. Hadde nyfødt baby og toåring.

Måtte altså kjøre alt av skittentøy gjennom byen og vaske hos mamma! Det var tungvint, og viste meg hvor glad jeg er for den vaskemaskinen:)

Nå gikk det ikke å fikse den, så det tok enda en uke å få ny på plass.

Skrevet

Helt enig. Ikke bare Miele. Men også andre ting, lang ventetid på alt. Dumt, men man burde ikke irritere seg over det, for det er bare slik systemet er.

Skrevet

Fikk samme beskjed for et par år siden. Var 2-3 ukers venting. Jeg spurte om jeg skulle vaske for hånd de to ukene. Hadde nyfødt baby og toåring.

Måtte altså kjøre alt av skittentøy gjennom byen og vaske hos mamma! Det var tungvint, og viste meg hvor glad jeg er for den vaskemaskinen:)

Neimen uff da.. Kjedelig! Kjøleskap eller komfyr kunne heller vært kaputt men ikke vaskemaskinen, den er jeg så avhengig av.. Har ikke råd å kjøre til mamma for å vaske, bor et stykke unna og da måtte jeg kjørt hver dag.

Skrevet

Tror du dette er enestående for Norge?

Skrevet

Neimen uff da.. Kjedelig! Kjøleskap eller komfyr kunne heller vært kaputt men ikke vaskemaskinen, den er jeg så avhengig av.. Har ikke råd å kjøre til mamma for å vaske, bor et stykke unna og da måtte jeg kjørt hver dag.

Burde kanskje ikke klaget, for jeg satte på en maskin hos mamma, og når jeg hentet var alt vasket og brettet sammen.

Bittelitt bortskjemt:-p

Skrevet

Skal si vi har det godt i Norge når dette er det verste å klage over. Her går det dss an å finne løsninger i en kort periode. Vi var selv uten vaskemaskin i flere ilter i vinter, og det gikk helt fint. Vasket noen omganger hos naboer innimellom og ventet med alt som kunne vente. Du har sannsynligvis noen i ditt nettverk som du kan spørre om du kan vaske litt klær hos?

Anonymous poster hash: c02ec...901

Skrevet

Miele er tysk så du får klage til Tyskland :D

Anonymous poster hash: 56992...c9a
Skrevet

Det går vel greit å vaske på vaskeri i noen uker? Her jeg bor har det ene vaskeriet svære industrielle maskiner. Så det går fint å samle opp en uke og få alt vasket.

Skrevet

Om maskinen er kjøpt på Elkjøp, så kan du ringe til dem, så vil de låne deg en.

Ei venninne av meg gjorde det og fikk lånt ei maskin.

Anonymous poster hash: f65e7...3b4

Skrevet

Min maskin lekker ut gjennom skuffen om jeg har lite vask kontre for mye vaskemiddel.

Så jeg hadde test en gang til med mundre vaskemiddel.

Anonymous poster hash: c08a7...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...