Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ingenting i dag og det er første gangen på lenge vi ikke skal noe. Kjenner jeg blir litt rastløs :o

Jeg skal iallefall rydde og vaske huset, eller så mye av det jeg klarer før kroppen sier stopp. Spise en bedre middag med barna og kanskje vi rekker å gå en liten tur. 

Anonymous poster hash: 5053f...fce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starte opprydding og gjøre klart et rom til oppussinf

Anonymous poster hash: 4bc75...7fa

Skrevet

Vi er på hytta, så i dag skal vi bare gjøre hyggelige, avslappende ting.

Dagen startet bra med en liten jente som sov helt til 8, og vi sitter fremdeles alle sammen i pysjen :P

Planen ellers er å gå en lang tur i det fantastiske høstværet, lage noe godt til middag, og ellers bare gjøre minst mulig fornuftig :D

Skrevet

Skulle så gjerne ryddet og vasket her, vasket klær, fått på plass rene klær og shinet kjøkkenet.

Men jeg klarer ikke! Ligger strak ut med betennelse i ei hofte og har skrekkelige smerter:(

Anonymous poster hash: 645f5...af3

Skrevet

Her har jeg akkurat bretta 2 tørkestativer med tøy, satt på 2 vasker, ene av dem som ble ferdig for 1 time siden er nå hengt opp, har satt i oppvaskmaskinen, tørket over kjøkenbenken, lekt 1 time med lillejenta og nå skal vi snart ut og gå en liten tur for å få løsna litt opp i bekkenet mitt + henta posten og kastet papirsøpla:) 

Så tar vi oss en lur i 12-tiden, og en tur ut senere i ettermiddag.. Utover det så vet jeg ikke :) 

Skrevet

Rolig dag hos oss, jeg og barna skal først til frisøren, så handle, deretter husvask, middagslaging og tilslutt baking til familiebursdag her i morgen.

Anonymous poster hash: 6855e...3de

Skrevet

Sminkeshopping med broren min, *høres så feil ut*,  men ja, sminkeshopping med min kjære storebror :S

Skrevet

Jeg er faktisk alene i dag, mannen på jobb til kl 18 og vår eneste sønn er på helgetur til besteforeldrene sine. Jeg kunne gjort MYE, har mange planer om opppussing denne høsten, men jeg velger å ta det rolig fordi jeg er kraftig forkjølet. Men tenker jeg går meg en tur ut for å få frisk luft og kaanskje støvsuge litt, og så blir det å handle litt mat til lørdagskvelden. Og så skal vi smette inn en kinodate siden vi er barnefri ★

Skrevet

Jeg lager lunsj til mannen og svigerfar med fler som arbeider idag. Skulle også shine opp huset litt, men kjennes ut som om jeg må sløyfe det. Senere får vi middagsgjester :)

Skrevet

Vi skal feire eldstemann som fyller 6 år i dag! :)

Skrevet

Mannen er borte i helgen så ungene og jeg skal bare kose oss inne og ute , litt på tur og litt på leketitting i butikker :) elsker late dager uten store planer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...