LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Og aaah, for en morgen det er. Sol, sjokoladekaffe i koppen, fenalår og litt smash i magen og en fin fireåring ved siden av meg i sofaen. Ja, og så turboen på gulvet da, men han er mannens ansvar akkurat nå! Mannen sto opp før meg så jeg fikk våkna til litt (ja, for med en mini sprellende ved siden av meg i senga etterhvert var det dødfødt å sove videre), og vi skal i bursdag til min fine niese etterpå. Det betyr deilig mat og kake!
LilleBjella Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Hjemme alene med baby, hvilket jeg har vært MYE i det siste syns jeg. Så da blir liksom lørdag lik alle andre dager egentlig. MEN. Jeg har i hvert fall fått sovet godt i natt. Sånn relativt i hvert fall. Og ute skinner solen og i kveld skal jeg spise masse sjokolade med god samvittighet (har nemlig spist masse sjokolade resten av uka også, men litt dårligere samvittighet, og med lineær økning på vekta på godteposen, og sikkert også min økt). Skulle gjerne vært i skogen med tre barn som gikk for egen maskin, fyrt opp et bål og stekt pølser, pinnebrød og drukket kakao. Om tre år kanskje...
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Oh, what a beautiful mooooorning! Her er været fantastisk! Jeg vurderer sterkt å bare drite i de planene vi har for dagen, slenge på meg turskoa og trave ut i lys og luft. Dessverre så har jeg noen MÅ-ting på lista i dag, men ettermiddagen er åpen. Jeg elsker å gå tur i klar høstluft med nydelige høstfarger rundt meg, tusle langs kysten, sette meg på et svaberg eller en fjellknaus og bare nyte det vakre stedet jeg bor.
frk Nilsen Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 God kveld Er på vei ut, skal ut å spise med mannen på Smalhans, ungene er levert til svigermor! Juhu! Masse vin, deilig mat og hyggelig selskap venter
Modesty Blaise. Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Får holde meg til god kveld jeg også I dag har vært en perfekt dag, lille knøtt sov til over 8, og voknet kun en gang for mat i natt. Og vi har hatt en deilig sløvedag på hytta, og egentlig ikke gjort noe som helst. Mannen tok også ansvaret for knøttet i noen timer, så det betydde at jeg også fikk meg en liten ettermiddagslur, så jeg kan ikke huske sist jeg var så uthvilt! ( krevende jobb for mannen, lille knøtt sov i vogna si på verandaen, så han satt i solen med en kopp kaffe og et nettbrett, og fulgte med på om hun tilfeldigvis voknet.... ) Nå er det snart elggryte, som har kokt i 4-5 timer til middag, ikke så ikke det heller. Dette er vel det som er lykke!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2013 Ah, god kveld ja! Nå er beina på bordet og sjokoladen funnet fram, og det er stille i stua siden ungene sover. Fantastisk!
ms.Pond Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Skal jeg skrive god natt jeg da? Her er det god stemning, pappa på besøk, svigers på besøk, vin i glasset og god stemning Både youtube og spotify på pcn, så nå går det i mye variert musikk, alt ettersom hvem som foreslår noe først. Vi koser oss storveis. Det var jammen meg godt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå