Gå til innhold

Hvorfor har jeg blitt en hysterisk gravid ????!!!! Slitsomt

Anbefalte innlegg

Er gravid med mitt 3. Barn. Får ekstra oppfølging pga en koagulasjonsdefekt i familien som gjør at jeg er noe mere disponert for blodpropp enn andre, tar blodfortynnende sprøyter og får ul hver 4. Uke,

Var på ul senest på torsdag hvor alt var bra. De sjekker jo alt fra vekst, motstand i navlestrengen , motstand i andre viktige arteriesklerose hos foster, fostervann osv osv....

Men allikevel klarer jeg ikke å tro at dette går bra ! Opplevde en ma i uke 10 i mars, men dette er jo noe som mange opplever og det burde ikke gjøre meg så redd for at noe skal skje nå også.

Jeg er ikke redd for at noe er galt med gutten i magen og ikke redd for fødsel. Jeg er rett og slett redd for at han skal dø i magen min....selvom absolutt ikke noe tyder på at Moe sånt skal skje... Han vokser som han skal , alle prøver av meg er fine, alle målinger på ul er fine så jeg er jo bare rett og slett dum !!!!!!!

Blir jo sur på meg selv !!!

Flere som har sånne tanker ??

Fortsetter under...

Jepp. Leste den dumme lykkelita-bloggen, og nå blir jeg panisk hver gang det har gått en stund siden jeg kjente bevegelse sist. Hjelper ikke at det er kjempetrangt til babyen og den ligger med beina inn mot min rygg, så kjenner veldig svake bevegelser uansett. Vil bare føde NÅ, så babyen min er trygt ute hos oss, ikke inne i magen hvor vi ikke vil oppdage at han har det dårlig før det er for sent....

Anonymous poster hash: 607c0...f3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...