Gå til innhold

Skal pusse opp badet mitt. Hvilken farge ville dere valgt på gulv og vegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes hvitt og grått er veldig pent, og så er det enkelt å holde.. Men har også sett fine bad med sandfarge på gulv, vegger og tak som har vært virkelig lekre.

Anonymous poster hash: 7a294...fbc

Annonse

ordinære terrakottafliser på gulv og ordinære hvite glaserte på veggene, tror jeg. Med ordinære mener jeg slike fliser man ser over alt i offentlige bygg for eksempel:) Ville også vurdert å få inn så mye malt panel som mulig.

Vi skal ha disse, i cappucino, på gulvet. Ser ut som et tregulv. På veggene skal vi ha noen store lyse matte fliser. Er lurt å velge store fliser om badet er lite, for da virker det større.

http://modena.no/produkter/marazzi-treverk/

Anonymous poster hash: 23991...759

Vi skal ha disse, i cappucino, på gulvet. Ser ut som et tregulv. På veggene skal vi ha noen store lyse matte fliser. Er lurt å velge store fliser om badet er lite, for da virker det større.

http://modena.no/produkter/marazzi-treverk/

Anonymous poster hash: 23991...759

Er disse beregnet til bad? Jeg fikk ikke helt det ut av beskrivelsen..?

Anonymous poster hash: 0c95f...cb7

Hvitt er fint på vegger, men veldig upraktisk på gulv! :P Liker også grått best. Hadde et bad med skiferfliser før og det var både praktisk, pent og ganske "sklisikkert".

Anonymous poster hash: f3448...42d

Grått og hvitt er fint og tidløst. Jeg ville gått for noen matte fliser som har litt fargevariasjoner. Hvit er også det eneste interiøret som ikke "går ut på dato" etter noen år. Evt. benk/skap i tre og stenplate ved vasken. Husk at det er lettere å vaske hvis vasken er skikkelig nedfeldt. Slik at du ikke får en kant der det samler seg støv ol.

Anonymous poster hash: c8588...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...