Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Og når jeg gjør det bruker jeg alle pengene jeg har på kontoer + må låne litt privat. Utenom det jeg har på regningskonto. Det er litt under en mnd med faste utgifter. Håper jeg fort får opp igjen litt buffer. Hvordan har dere andre det der? Anonymous poster hash: 81fbd...ec0
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 ? hVOR MYE KOSTER OPPUSSING AV KJØKKENET?Hvor mye har du brukt til nå? Anonymous poster hash: 7a87d...79e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Vi skal pusse opp kjøkkenet neste år eller året etter der. Vi skal spare en del ved å droppe sydentur i vinterferien f.eks. og ellers knipe inn der vi kan. Trenger ca. 100 000. Må kanskje låne litt.Vi har alltid en liten buffer, men ikke så mye som en måned med faste utgifter akkurat nå. Har nettopp måttet ut med over 100 000 i felles utgifter for store prosjekter i sameiets regi, som vi ikke kunne velge bort. Bruker nok det meste av pengene våre på oppussing for tiden, har flyttet inn i et oppussingsobjekt. Men utenom oppussing bruker vi jevnt over mindre penger enn vi får inn, så tar ikke lang tid å bygge opp litt buffer. Anonymous poster hash: 66e33...c39
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Regner med dere har en ganske bra inntekt da.Litt mer enn 20 000 kr utbetalt i mnd. Anonymous poster hash: 7a87d...79e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 ? hVOR MYE KOSTER OPPUSSING AV KJØKKENET?Hvor mye har du brukt til nå? Anonymous poster hash: 7a87d...79e Er ikke begynt, men har ca 100.000 kr til sammen. Anonymous poster hash: 81fbd...ec0
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg pusset opp en rønne av et kjøkken, til et kjøkken ALLE trodde vi hadde byttet ut for 2800,-. Dette inkluderte maling og nye håndtak. Malte kjøkkenet i en matt lysgråfarge, og flisene hvite. Benkeplaten ble i hvit glans. Det er IKKE til å kjenne igjen. Anonymous poster hash: 9d187...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå