Gå til innhold

Overreagerte jeg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos ei vennine i kveld som har en gutt på 8 månder og halv mnd. hun ga han nan 2 og ti skjeer i steden for 7 som står på pakken? jeg sa at ho ikke måtte ta så mye for det var ikke abefalt, og sa jeg alltid ga min kun 7 skjeer og er like gammel,ho svarte ikke,bare matet han. Overreagerte jeg veldig her?

Anonymous poster hash: 0cadc...a56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja..

Anonymous poster hash: 0dc84...49b
Skrevet

Nei, du overreagerte ikke. Hun feilernærer ungen.

Anonymous poster hash: 5c536...853
Skrevet

Det står på pakken at om det blir for mye mme pulver ifh til vann så kan ungen bli dehydrert.

Skrevet

Kommer helt an på om barnet får annet å drikke i løpet av dagen, vi fikk beskjed om at så lenge ungen drakk rikelig med vann i løpet av dagen også, så var det ikke noe problem, h*n krevde mer enn hva han fikk, ble tipset av både helsesøster og lege om det.. Om det er feil, så tror jeg det er en lege og helsesøster som skal få seg en tlf når jeg får bevist om det i verstefall kan skade barnet..

Anonymous poster hash: aad8f...f56
Skrevet

Kan jo legge til at barnet vårt nektet å ta til seg fast føde før h*n var 13 mnd, fikk brekninger/kastet opp av fast føde, uansett konsistens.

Anonymous poster hash: aad8f...f56
Skrevet

Du overreagerte. Det er mest sannsynlig en grunn til at hun gjør det sånn. Jeg vet om noen som fikk beskjed om å gjøre det på den måten fordi babyen ikke var flink til å drikke melk, men drakk masse melk.

Anonymous poster hash: ae5d1...35d
Skrevet

Han drikker litt vann innimellom,spiser middag, og grøt og melk morgen og kveld,samme som min og lunsj midt på dagen. hun sa det kun var en engangstilfelle,selvom jeg har sett hun gjort det 5-6 ganger før. Han ville ikke ha grøt,så derfor ga hun han mer melk enn vanlig.

Anonymous poster hash: 0cadc...a56
Skrevet

Det står på pakken at om det blir for mye mme pulver ifh til vann så kan ungen bli dehydrert.

Jeg vil nå tru at hun blander it med riktig mengde iht pakken. At hun ha laget større porsjon.

Skrevet

Lagde hun større porsjon totalt Hi, eller brukte hun mer pulver enn anbefalt på samme mengde vann?

Anonymous poster hash: 3fb65...f16
Skrevet

hvis dere har samme helsesøster ville jeg ha snakka med henne om det.. og nei  jeg syns ikke du overreagerte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...