Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Bestilte den fra nett da den var nøytral og fin og utrolig innholdsrik. Men da jeg fikk den i posten ble jeg skuffa over hvor svær den er. Tenkte den skulle henge over styret på TFKen min,men det blir rett og slett for mye. Og legger jeg den i kurven under tar den jo all plassen. Dere andre som har denne veska,hvilken vogn har dere? Og hvor gjør dere av den når dere er ute og triller? Jeg kan ikke ha den hengende på meg heller,er relativt liten,så jeg forsvinner jo nesten bak veska...hehe Anonymous poster hash: 3a7b1...0ff
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Bestilte den fra nett da den var nøytral og fin og utrolig innholdsrik. Men da jeg fikk den i posten ble jeg skuffa over hvor svær den er. Tenkte den skulle henge over styret på TFKen min,men det blir rett og slett for mye. Og legger jeg den i kurven under tar den jo all plassen. Dere andre som har denne veska,hvilken vogn har dere? Og hvor gjør dere av den når dere er ute og triller? Jeg kan ikke ha den hengende på meg heller,er relativt liten,så jeg forsvinner jo nesten bak veska...hehe Anonymous poster hash: 3a7b1...0ff Jeg har den veska. Er kjempe fornøyd. Har en Emmaljunga duo. Har enten veska under i kurven, eller på fotbrettet på sportsdelen om jeg har med meg mer. Er ofte ute på lange dagsturer med hele familien. Den tar kansje opp halve kurven under vogna så har fortsatt plass til en ryggsekk eller lignende. Anonymous poster hash: f5a30...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå