Gutt og jentemamma <3 Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Noen her som har hatt det i ett eller flere svangerskap, men som også har opplevd svangerskap uten dette?Jeg hadde hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) med begge mine 2 første barn. Er gravid med nr.3 nå og veldig spent på om jeg får dette eller ikke. Håper så inderlig jeg slipper unna denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Hadde bare "vanlig" kvalme første svangerskapet, men nå ligger jeg på sjukehuset og får intravenøst.. Håper inderlig at du slipper, forferdelig å ha det! Krysser fingrene for deg! Anonymous poster hash: cc3d6...c1b
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2013 Hadde bare "vanlig" kvalme første svangerskapet, men nå ligger jeg på sjukehuset og får intravenøst.. Håper inderlig at du slipper, forferdelig å ha det! Krysser fingrene for deg! Anonymous poster hash: cc3d6...c1b Ja, det er helt grusomt! Jeg var innlagt en gang med førstemann og to ganger med andremann. God bedring til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå