Gå til innhold

Forsøk nr 2 er i gang :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg i gang me 2 forsøk med inseminasjon i Danmark.

Starter med pergo i morgen så har jeg time på Medicus neste mandag for scanning :) Grunnen til at jeg går på pergo denne gangen å skal ta ovitrelle er fordi sist gang jeg var i Danmark så hadde jeg en kjemisk graviditet, å etter den så har syklusen min vært veldig ustabil alt fra 25 til 31 dager så finner ikke eggløsning lengere.

Er veldig spent å krysser fingrene for at d går denne gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, starter med pergo og runde nr tre her på man :)

Skrevet

Takk og lykke til til dere også :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vært på Medicus i dag :) hadde 2 follikkel en på 18,5mm og en på 15,5mm :) skal sette eggløsningssprøyten i kveld så reiser til danmark på Onsdagen :) super spent! 

Skrevet

Så spennende, håper det blir baby til sommeren!

Skrevet

Da er jeg klar for i morgen :) flyet går 0600 så blir en lang dag! Jeg har time halv 2 :) rart å tenke på at i morgen ruger jeg ;)

Skrevet

Da er dagen endelig her :D sitter i København å venter på flyet mitt videre til Aarhus :) kribler godt i magen nå! Bare 4 timer og 30 min til inseminasjon :D

Skrevet

Skjønner godt du er spent! Det er jo spennende! :D Lykke lykke til og håper inderlig det setter seg en liten spire hos deg :)  Krysser fingrene! :)

Anonymous poster hash: 744b7...83c
Skrevet

Da er jeg på tur hjem igjen :-) Jeg hadde 2 follikler, 1 på 18mm og en på 20mm :) så nå er det bare å vente i spenning å se om egget fester seg! tipper de 2 ukene som kommer går veldig trege :P

Skrevet

Vil følge med som sagt. Håper og krysser fingrene for deg! Tenk om det vokser en liten spire om to uker. :)  Så spennende! :)

Du må si i fra da, hva resultatet er om to uker! :)

Skrevet

Skal selfølgelig holde dere oppdatert :)

Skrevet

Skal selfølgelig holde dere oppdatert :)

Krysser fingrene for deg! Du aner ikke for et mirakel det er å oppleve å holde en liten en i armene. :)

Jeg synes det er flott at du gjør det som singel. Ingen vil kunne komme i veien mellom deg og barnet ditt. Tøft av deg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sitter og vurderer om jeg skal teste meg i morgen, da er jeg 11dpo. Men frykten for at den skal være negativ er stor :/

Skrevet

Lykke til! Krysser fingrene for at det blir positiv test i morgen :)

Skrevet

Lykke til! Skjønner at du er redd for at den skal være negativ. Men tenk så fantastisk om den skulle være positiv :)

Skrevet

Den var negativ :/ fremdeles 4 dager til den egentlige testdagen, så har litt trua enda :)

Skrevet

Jeg har ikke testet så tidlig som dag 11, men på dag 12 har jeg fått positive tester :) Fortsetter å krysse fingrene for deg!

Skrevet

Ser nå at jeg har brukt en test som det står, kan anvendes på første dag for uteblitt menstrasjon så kanskje den ikke er så sesitiv ? så da vil det si at den virker best om jeg tar den den dagen mensen ikke kommer? :/

Skrevet

Dagene går veldig sakte fram til Torsdag -_- har hatt murring siden eggløsning, har vært skikkelig kvalm til tider siden søndag, sure oppstøt, trøtt og sliten hele tiden, tørst og tørr i munnen, mange merkelige drømmer om natten :blink: . men ingen ømme bryster.

2 dager igjen   :nigo:

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente.. Testen var negativ, men ingen TR enda... 

Skrevet

Fortsatt håp :) Er selv på dag 12 i dag :)

Skrevet

Tror håpet er ute for min del denne gangen, kvalmen er borte også...

Dette var egentlig min siste sjanse, men jeg har ei fantastisk mor som skal hjelpe meg med betaling en siste runde :) aller gode ting er 3 eller? Da er det bare å vente på TR så kan jeg starte på ny runde me pergo.

Skrevet

Så dumt at det ikke klaffet denne gangen :(

Krysser fingrene for at alle gode ting er tre :)

Her var alle gode ting fem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...