Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er flaut... å gale... 

men uansett så velger jeg å se om noen her kansje har litt mer peiling på dette enn jeg har.. 

Jeg hadde sex med en ca 26 april.. 

og så hadde jeg sex flere ganger med en mann som ble og er min kjæreste etter denne datoen.. 

jeg ble gravid og fått termin 6 februar.. 

er det sansynlig at han jeg hadde sex med 26 april da er faren til barnet.. ? 

:(  :(  :(

Anonymous poster hash: d9587...c06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er 1. dag av siste mens da? Den terminen er regnet ut fra.

Skrevet

Med en sykluslengde på 28 dager og unnfangelse 26 april ville din termin blitt 20.januar. Så kjæresten din har oddsen på sin side. Når det er sagt kan det forekomme avvik, så det tryggeste er nok en dna-test etter fødselen. 

Anonymous poster hash: f4158...4dd
Skrevet

Det er høyst sansynlig kjæresten din som skal bli pappa. Har du testet deg for kjønnssykdommer? Det bør du gjøre, siden noe kan ligge latent i kroppen din uten at du vet det, og smitte både kjæreste og baby. Ta en prat med kjæresten din om at du var så dum å ligge med noen kort tid før du fant ham. Si atcsjansen er liten, men at du ønsker farskapstest utført for at det aldri skal måtte være noen tvil. Er han en fornuftig, god mann, forstår han det. Ingen kan dømme deg for et singelsprell du gjorde før du møtte kjæresten din. Slike ting skjer, selv om de bør skje med prevensjon. :) Gratulerer med baby på vei og fast forhold. Det er jo to kjempefine ting. :)

Skrevet

jeg har testet meg for kjønnsykdommer.. har også snakket med kjæresten min og sakt det.. 

men blir jo rart, å blir jo såå usikker.. 

det med å rekne fra menstasjonen går ikke.. for jeg har ikke hatt menstasjon på leeeenge pga mangen operasjoner i underlivet.. 

eneste jeg vet er at jeg hadde sex med en ca 26 april.. 

helt riktig det med prevensjon men jeg kunne vist i utgangspungtet ikke bli gravid :P 

tusen takk dere! da får vi se :o

Skrevet

men uansett så velger jeg å se om noen her kansje har litt mer peiling på dette enn jeg har..

og så hadde jeg sex flere ganger med en mann som ble og er min kjæreste etter denne datoen..

:(:(:(

Jeg ble gravid 15 april. Hadde termin 22 januar .

Jeg tror kjæresten din er faren :)

Anonymous poster hash: ad609...522

Skrevet

:(:(:(

Rettelse : ble gravid 28 april. 15 var dato for første dag i siste mens:)

Skrevet

:( :( :(

Jeg ble også gravid 15 april, men jeg fikk ul-termin 2 januar og menstermin 3 januar. 28 dagers syklus, men eggløsning på syklusdag 16.

Anonymous poster hash: 66e78...845

Skrevet

Som regel er det vel ca 38 uker fra eggløsning/befruktning til fødsel? Dette fordi eggløsning skjer midt i syklusen og de 14 dagene fra forrige mens teller med i de 40 ukene. Med sex i slutten av april skulle du hatt termin i midten av januar ca. Men om du ikke er sikker på datoen er det så klart en liten sjanse for at flirten er pappaen... Ville også sjekket for en sikkerhets skyld.

Lykke til! 

Anonymous poster hash: 56361...556
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

jeg har testet meg for kjønnsykdommer.. har også snakket med kjæresten min og sakt det.. 

men blir jo rart, å blir jo såå usikker.. 

det med å rekne fra menstasjonen går ikke.. for jeg har ikke hatt menstasjon på leeeenge pga mangen operasjoner i underlivet.. 

eneste jeg vet er at jeg hadde sex med en ca 26 april.. 

helt riktig det med prevensjon men jeg kunne vist i utgangspungtet ikke bli gravid :P

tusen takk dere! da får vi se :o

Jeg kunne heller ikke bli gravid, og ble ikke det, helt til jeg møtte samboeren, nå blir jeg jo gravid så fort han ser på meg skulle man tro :-o

Men ut ifra utregningen, så er det nok kjæresten din som er far til barnet, har ei venninne som har stått der du står nå, og enda det var størst sjanse for at det var han andre som var far til barnet, så ble det bestemt en DNA-test, og av alle ting, så viste det seg at det var kjæresten som var far til barnet, de hadde satt termin 3 uker før den skulle være, uten å vite, fordi barnet var stort :-o

Er du fortsatt usikker med tiden, så er det bedre å utføre en DNA-test tenker jeg :)

Skrevet

jeg hadde sex med han "flørten" 26, det er sikkert nå. 

å så med kjæresten ca fra 10 mai.. 

får ta en test å håpe på det beste ! :o 

føler meg jo sikkelig teit :// 

Skrevet

Tusen takk dere <3 

Nå blir jeg vist alene mamma uansett :/ han stakk :((

Skrevet

jeg hadde sex med han "flørten" 26, det er sikkert nå.

å så med kjæresten ca fra 10 mai..

får ta en test å håpe på det beste ! :o

føler meg jo sikkelig teit ://

Jeg ble inseminert 9. mai, og har fått termin 3. februar. Jeg vil også anta at det er din nåværende kjæreste som er far, men uansett greit å ta DNA-test for sikkerhets skyld.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 3a53e...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...