Anne Victoria Skrevet 11. oktober 2013 #1 Del Skrevet 11. oktober 2013 Eller kjenner du noen som trenger det? Da kan du søke "Godviljen" om penger! "Godviljen er et tiltak igangsatt av Foreldreklubben og har som formål å hjelpe familier som sliter med å få pengene til å strekke til. Et familieliv består av faste utgifter, fritid og opplevelser, ferie og feiringer. Må dere droppe en del av dette, fordi lommeboka ikke tillater utskeielser? Har dere kanskje lyst til å feire bursdagen til poden, men det blir litt for dyrt? Har du blitt frastjålet barnevogna, men får ingen penger igjen på forsikringen? Eller kanskje du har en nyfødt liten en, og innkjøp av babyutstyr gjør et for stort innhugg i lommeboken? Da kan vi hjelpe deg. Du kan søke om støtte for inntil 10.000 kroner. Kriterier For å søke om penger må du være medlem i Foreldreklubben. Det er gratis og uten forpliktelser eller bindingstid for deg. Er du ikke medlem, kan du enkelt registrere deg her. Les mer om "Godviljen" og hvordan du søker her. Vi vurderer søknader fortløpende frem til 1.november. Det kan være vi ønsker å lag en sak om din historie. Da tar vi i så fall kontakt med deg. Lykke til! Foreldreklubben er en del av Klikk.no og eies av Egmont. Les historien om Matthew som vant spesieltilpassede leker her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva med å sette opp en emailadresse som ikke går via Outlook for oss som ikke har muligheten til å bruke det? Får ikke søkt når det går rett på Outlook. Anonymous poster hash: bf28a...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Victoria Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva med å sette opp en emailadresse som ikke går via Outlook for oss som ikke har muligheten til å bruke det? Får ikke søkt når det går rett på Outlook. Anonymous poster hash: bf28a...a81 Hei! Jeg har nå tatt forespørselen din videre til teknisk. Vi skal titte på det så fort vi kan. Hilsen Anne Victoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 14. oktober 2013 #4 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva med å sette opp en emailadresse som ikke går via Outlook for oss som ikke har muligheten til å bruke det? Får ikke søkt når det går rett på Outlook. Anonymous poster hash: bf28a...a81 her er et triks: hvis du tar musepilen og fører den over linken som linker til outlook så vil du se at det nederst til venstre på skjermen din (rett over start-knappen) kommer opp en liten tekst som viser hva den linken linker til. der står det mailto: [email protected] subject: Jeg vil delta i godviljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Victoria Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva med å sette opp en emailadresse som ikke går via Outlook for oss som ikke har muligheten til å bruke det? Får ikke søkt når det går rett på Outlook. Anonymous poster hash: bf28a...a81 her er et triks: hvis du tar musepilen og fører den over linken som linker til outlook så vil du se at det nederst til venstre på skjermen din (rett over start-knappen) kommer opp en liten tekst som viser hva den linken linker til. der står det mailto: [email protected] subject: Jeg vil delta i godviljen Tusen takk for at du opplyste om det (noe jeg selvsagt burde gjort i mitt forrige innlegg) Vi skal forsøke å gjøre e-postadressen litt mer synlig likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Del Skrevet 21. oktober 2013 Tusen takk Da fikk jeg søkt Anonymous poster hash: bf28a...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det for sent å søke? Anonymous poster hash: 2396b...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå