Gå til innhold

Andre som var rikelig behåret "der nede" under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,nesten flaut.

Masse,langt og mørkt hår. Har pcos og skal sies at jeg er ekstra begavet på hår-fronten av den grunn. Vet man ikke skal barbere seg der nede så nærme termin,og jeg rekker ikke til uansett. Har prøvd å stusse litt med saks,men nytteløst. Stor mage i veien. Men fy,det ser grusomt ut.

Anonymous poster hash: 27c56...ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks var nesten glatt. Barbert noen dager før :) kommer ikke bush her i hus.

Anonymous poster hash: 990ae...c30

Skrevet

Har hatt en fin, velgrodd busk til alle mine fødsler og har ikke ofret det en tanke!

Anonymous poster hash: 9a882...835

Skrevet

Ja, fødselen kom litt overraskende på så jeg hadde ikke hatt tid til å ta den siste "finpussen." 

Og skal love deg at ingen tenkte på det ;) Fikk ingen kommentarer, bare ros fordi jeg var så flink til å slappe av og puste gjennom undersøkelser og fødsler. Dusjet meg grundig på sykehuset, da. 

De som jobber med fødsler har sett sterkere saker enn et hårete underliv.

Anonymous poster hash: 70e92...139
Skrevet

Jeg var. Kunne ikke brydd meg mindre, det tror jeg ikke noen av jordmødrene eller legene gjorde heller:-)

Anonymous poster hash: 829f9...ce7

Skrevet

er vel generelt sett bare du som bryr deg om hvordan du ser ut der nede under en fødsel :) Mange bæsjer når de presser ut ungen og... Felles for de fleste er vel at det gjør såpass vondt at man ikke tenker på anna enn å få ut den ungen :)

Anonymous poster hash: ad2f8...2c5
Skrevet

Første gang var jeg ikke så stor, så da fikk jeg stusset litt.

Andre gangen så jeg ikke musa de siste 6ukene, så vil tro jeg var der ja;)

Skrevet

Hugsar ikkje nøyaktig frisyre, men den var sikkert hverken kledelig eller moteriktig utan at jordmor og lege såg ut til å bry seg av den grunn..

Skrevet

Har vært rikelig behåret under begge fødslene mine :)

Anonymous poster hash: 7be06...9b9
Skrevet

Etter å ha lest at man ikke burde barbere seg før fødsel så lot jeg det gro. Stusset med saks gjorde jeg dog da jeg er litt forfengelig av meg. ;)

Anonymous poster hash: 96117...154
Skrevet

Var nybarbert (man trenger vel ikke se for å komme til? Man når jo ned for p tørke seg, da når man med en høvel også?), men så neppe lekkert ut uansett med alt der nede vrengt for å få ut babyen... Men glad jeg ikke hadde hår, i forhold til sying og at man må gå med bind i ukesvis etterpå.

Anonymous poster hash: 71648...09e

Skrevet

Ett ord: hårfjerningskrem!

Anonymous poster hash: 6a0d6...01a

Skrevet

Hvilken hårfjerningskrem kan man bruke der nede? Jeg har busk nå men bryr meg fint lite. :-)

Skrevet

Bare tenk deg selv hvis ei dame ramlet inn døra hos deg og skulle føde, og du så at du ikke hadde noe annet valg enn å måtte hjelpe til. Tenk for et syn å se den babyen komme ut... Jeg tror ikke du ville huske hårene en gang, bare et forvrengt underliv med et babyhode halvveis ute... Det er mest for ens egen del at man barberer seg, ikke for jordmødrene/legene i hvertfall! 

Anonymous poster hash: b4917...e24
Skrevet

Jeg hadde tipsa søstra om det der med krem, så hun prøvde, men ble bare skabbete og fikk den kjempekvisa i rumpa. Denne kvisa prøvde hun å kurere med tannkrem, å ikke før hun hadde smurt på tannkremen kom de første riene. Hun fødte altså med skabbete høne og tannkrem i ræva ;)

Selv husker jeg ikke hvordan frisyren var under mine fødseler, pleier å være barbert til hverdags, men tror kanskje ikke jeg var det.....

Men tenker at jeg har ikke sett ene eneste fødefilm med barbert dame...

Må fortelle om ei venninne av meg også, hun hadde svigermor med på føden. Rett før babyen kommer sier svigermor; "å, han har masse svart hår".... Ehhhh, nei, han hadde helt rødt hår... Var nok ikke babyen hun hadde sett ;)

Anonymous poster hash: ec7fc...087
Skrevet

Vår hårete under alle tre fødslene. Kunne ikke tenkt meg noe mindre innbydende enn et glattbarbert underliv som høygravid, da jeg hadde åreknuter og var generelt hoven. Mye bedre med en naturlig, fin liten busk da:) Og tror ikke noen på sykehuset brydde seg nevnverdt.

Anonymous poster hash: 320ef...4c2
Skrevet

Hadde vel en 4 dagers ettervekst. Jeg ville ikke ha jungel der nede om det skulle bli sying og slikt.

Anonymous poster hash: 16224...a81
Skrevet

Hadde vel endel hår der nede, ja. Fødselen kom litt brått på. Men uansett så var det det siste jeg tenkte på ved de tider, og jeg kan love deg at jordmødrene/legene gir blanke i din hårvekst der nede under fødsel:)

Anonymous poster hash: a9561...5f8

Skrevet

Før første fødsel hadde mannen stusset meg litt, så da var det ikke helt ille. Under andre fødsel hadde jeg ikke fått stusset, så da var det langt og jeg kunne ikke brydd meg mindre. 

Mange skriver at de er glade de barberte seg pga blødningen etterpå, men jeg kan ikke tenke meg noe mer irriterende midt i alt annet styret, enn kløe fordi hårene gror ut igjen, for så å oppleve at skjeggstubbene fester seg i bindet og det å barbere meg der nede rett etter fødsel var helt uaktuelt.

Anonymous poster hash: 3a4e6...b90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...