Gå til innhold

Hvor tidlig fortalte/kommer dere til å fortelle nyheten?:)

Anbefalte innlegg

Jeg har fortalt det til 5 nære venninner samt min søster, dette fordi jeg trenger støtte dersom jeg igjen skulle miste og uansett ville fortalt dem om vi mistet. Har alltid fortalt det til de nærmeste siden jeg er av dem som mister ofte! Mamma kommer også til å få vite det snart... Etter ul i uka som kommer. Hun vet også alt og alle ganger vi har mistet. Det er viktig for meg å vite at jeg har noen der rundt meg ❤ Men resten av familien, svigerfamilie, samt andre venner, mine og hans, og omgangskrets får nok ikke vite før rundt 13-14-15 uker.,, slik det har vært hver gang :) Og så kollegaer til slutt, sikkert nærmere 18-20 uker rett etter ordinær ul, slik det også alltid har vært ;) Og om vi da føler for å "kringkaste" (kremt, dele) det med folk på face gjør vi dette selvsagt etter alle disse, så da blir det mer siste tredjedel av svangerskapet. Men både jeg og mannen min har strenge vennelister, og kun dem vi faktisk stopper opp og prater med/sier hei, utveksler noen ord med. Så da er det gøy å kunne delle nyheten de siste mnd :)) Slik har det vært gjort hver gang, delt med de nærmeste alle gangene jeg har mistet også - og gradvis inkludert resten de to gangene det har gått bra! :D

Fortsetter under...

Jeg fortalte til mamma et par dager etter positiv test, og til søster og pappa fn ukes tid etter det. Har en SA bak meg så det føltes helt naturlig å dele det tidlig med de aller nærmeste. Samboers foreldre fikk vite det i uke 7 ca, samt et par nære venninner:) Er 11+0 idag og skal på første UL om ni dager så om alt ser fint ut da tenkte vi dele hemmeligheten med flere :) kommer ikke til å annonsere det på Facebook da, men heller ikke prøve å skjule det, så de som kjenner meg godt kommer til å finne det ut:) gleder meg!!

Vi var rause med å fortelle det her i våres, men det endte jo med MA. Så nå har vi et ønske om å fortelle det til jul, men det er jo litt drøyt lenge... Men skal iallefall vente til etter ul og duotest i uke 12. Tenker også at det er greit for storesøsknene at ventetiden ikke blir altfor lang :-)

Her vet foreldrene våre det, og søsteren til mannen. Skal si det til sjefen neste uke. Har ingen planer om å offentliggjøre det sånn voldsomt utenom det. Folk finner det ut uansett :) Jeg er 10 uker i dag.

Fortalte det til foreldre mine og samboeren min i uke 6, og søsken og gode venninner. Følte det var like greit om det skulle/går galt så får jeg støtte :) Skal fortelle det til resten av verden om 2 uker da jeg er i uke 12 :)

Annonse

E 7+5 i dag. Utenom meg og kjæresten, e da bare min pappa som veit.

Håpe vi ska klare å holde det hemmelig så lenge som mulig!

Har hatt blødningar i 10dagar og det er ein ekstra motivasjon for å ikkje dele det med omverden siden alt er så usikkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...