Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Var det med glede du mottok beskjeden, eller var det trist (f.eks hvis det var barn involvert- dine eller deres)... Anonymous poster hash: a4c14...56a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg reagerte ikke så mye på det, for ingen klarer forandre på en psykopat og når han viser sitt sanne jeg så pleier forholdet ryke. Han har ikke samvær med noen av sine barn. Anonymous poster hash: 5a97e...d3e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Barnefar har hatt en kjæreste etter meg. Det ble slutt. Syns på en måte det var leit fordi jeg unner han jo alt godt, men dama var ikke helt god, noe som forøvrig var grunnen til at han gjorde det slutt, og da er det jo bra. Vil jo ikke at han skal være sammen med ei som er ustabil, vi har j unger sammen. Anonymous poster hash: 712da...7f5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 hahaha.. tenkte jeg da :-D Anonymous poster hash: 5e110...78b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Eksen min stakk da jeg var gravid, og løp rett til ei ny dame. Det ble slutt like før jeg fødte, og det var fordi hun fant ut av at han ventet barn og prøvde å komme seg unna. Fikk senere en melding av henne der hun ønsket babyen min alt godt og lykke til, og at hun synes mannen var en dritt, og hun ville IKKE være sammen med en som hadde så lave moraler. Skikkelig smart dame med andre ord, hadde situasjonen vært annerledes tror jeg vi kunne blitt gode venner... Anonymous poster hash: 968e1...767
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå