Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg er kansje dum nå, men hva er dette? Det er noe som det ikke er lovlig å spre her inne, men jeg aner ikke hva ordet betyr. Anonymous poster hash: 26594...a61
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Er det ingen som vet? Dette står i forumreglene: "* Reklamer og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans til tråden." Hadde jo vært greit å vite hva de mente. Anonymous poster hash: e8e5c...a64
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Dum er du ikke - det vet heller ikke jeg hva er. Anonymous poster hash: 879da...f99
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Men vi har da google: Affiliate marketing er en form for markedsføring der en nettbasert forretning belønner en eller flere samarbeidspartnere for besøkende eller kunder som formidles til forretningen. For eksempel kan en eier av en nettside eller blogg omtale et produkt eller en leverandør med en lenke til forretningens nettsted. Normalt blir da lenken tillagt partnerens ID, slik at denne blir registrert og godtgjort for eventuelle salg videreformidlingen genererer. Affiliate marketing har den fordel at forretningen kun betaler for markedsføring som fører til salg. På den annen side er metoden sårbar for misbruk både i teknisk sammenheng og i forbindelse med søppelpost. Anonymous poster hash: 879da...f99
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Men vi har da google: Affiliate marketing er en form for markedsføring der en nettbasert forretning belønner en eller flere samarbeidspartnere for besøkende eller kunder som formidles til forretningen. For eksempel kan en eier av en nettside eller blogg omtale et produkt eller en leverandør med en lenke til forretningens nettsted. Normalt blir da lenken tillagt partnerens ID, slik at denne blir registrert og godtgjort for eventuelle salg videreformidlingen genererer. Affiliate marketing har den fordel at forretningen kun betaler for markedsføring som fører til salg. På den annen side er metoden sårbar for misbruk både i teknisk sammenheng og i forbindelse med søppelpost. Anonymous poster hash: 879da...f99 HÆ? Hva er det egentlig vi ikke har lov til å legge ut her? Anonymous poster hash: e8e5c...a64
Fruen i huset Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Det er markedsføring. Hvis jeg feks linker til en kjole i en nettbutikk så kan jeg legge inn en kode i linken som gjør at dere som klikker på linken gir meg klikk/poeng (og antageligvis inntjening).
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Det er markedsføring. Hvis jeg feks linker til en kjole i en nettbutikk så kan jeg legge inn en kode i linken som gjør at dere som klikker på linken gir meg klikk/poeng (og antageligvis inntjening). Aha, men uten en slik kode kan vi da linke til hva hva som helst så lenge det ikke er vi som reklamerer? Jeg kan for eksempel gi noen en link til en fin lampe så lenge jeg ikke tjener noe på det? Anonymous poster hash: e8e5c...a64
Fruen i huset Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Det er markedsføring. Hvis jeg feks linker til en kjole i en nettbutikk så kan jeg legge inn en kode i linken som gjør at dere som klikker på linken gir meg klikk/poeng (og antageligvis inntjening). Aha, men uten en slik kode kan vi da linke til hva hva som helst så lenge det ikke er vi som reklamerer? Jeg kan for eksempel gi noen en link til en fin lampe så lenge jeg ikke tjener noe på det? Anonymous poster hash: e8e5c...a64 Det vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå